Jump to content

Vi som ikke får sjøsatt!


Dalton

Recommended Posts

Dette er en tråd for de frustrerte båteiere som ikke får sjøsatt båtene sine på grunn av for lav vannstand. Vi har båt på Randsfjorden, og her er de fleste havnene fortsatt tomme for båter. Har vært endel skriverier i avisene om Mjøsa i det siste, så vil med dette gjøre oppmerksom på at dette ikke er et problem på Mjøsa alene. Hvis det er flere der ute som har samme problem, skriv inn her.

I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so...

Kragerø 26 med Sole SM616 

Link to post
Share on other sites

Jeg får ikke sjøsatt fordi bilen står i veien for båthengeren, og bilen er uten foraksling :sad:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Jeg og en annen båteier får ikke sjøsatt fordi det står en båt i veien, slik at trucken på opplagsplassen ikke kommer til. Og eieren av båten som står i veien svarer ikke på telefon. Får ikke gjort noe med dette før torsdag 18.mai, men da har de som styrer med båtopplaget lovet at de skal sette en dato for flytting av båten på eiers regning, og så sjøsetting av oss som er innesperret. Har aldri startet sesongen så sent før :headbang:

Link to post
Share on other sites

Passerte Brummendal i dag, var mange som hadde sjøsatt der.

Skal ha "Fram-en" på Tangen i Mjøsa, er vel lite håp om å få ut noe der de nærmeste fjorten dagene trur je....

 

Men når det er sagt så er det endel prosjekter med båten i år, så er vel ikke klar før i mot Juni uansett :rolleyes:

Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också..

Link to post
Share on other sites

Ikke for å være ubehagelig, men min opplagsmann i Horten sendte bilde av motorseileren på vannet i dag tidlig. Han hadde tydeligvis satt ut før han gikk i kirken. Resten har jeg gjort selv. Uansett skal den, hvis alt fungerer, til Oslo en uke fra i morgen før vi setter nesen sydover. Er det noen frustrerte som har en båtplass til overs i Oslo eller Bærum (bredde 3,60 lengde 41 fot dybde 1,55) frem til 25 mai mens dere venter på å komme på vannet?

Redigert av Den enøyde kaptein (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...