Hydrospeed Startet 16.Mai.2011 Del på Facebook Startet 16.Mai.2011 Hei. Har litt problemer med lading på motoren min. Vet ikke om den lader, hvordan måler jeg dette? I tillegg så får jeg ikke turtelleren til å fungere. Har koblet den inn under tenningsnøkkelen men ingenting skjer.. Det er vel tilfeldigvis ikke noen som har et strømskjema på denne motoren? En del snedige løsninger på elsystemet jeg vil nøste opp i. På forhånd takk.. Sitér dette innlegget Link to post
Oymo Svart 24.Juli.2011 Del på Facebook Svart 24.Juli.2011 Heisann! Jeg har problemer med dette jeg også. Fant du ut noe på egenhånd? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 24.Juli.2011 Del på Facebook Svart 24.Juli.2011 OMC produserte vel V4 motorer fra sent på syttitallet en gang, og Bombardier produserer vel fortsatt enkelte V4 modeller, uten at jeg vet akkurat hvilke år 90 hester'n ble produsert, så er det nok noen forskjellige årsmodeller, noen har forgasser, noen har Fitch osv. Det ligger uansett noen Evinrude koblingsskjemaer her! Sitér dette innlegget Link to post
Oymo Svart 24.Juli.2011 Del på Facebook Svart 24.Juli.2011 Takk for svar! Min er fra 92, så denne kommer nok godt med. Fortsatt god båtsommer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.