Cyber 96 Startet 16.Mai.2011 Del på Facebook Startet 16.Mai.2011 (redigert) Har kjøpt meg en cyber 370, men setene er veldig møkkete, derfor lurer jeg på hvordan jeg får de rene igjen. Redigert 16.Mai.2011 av Cyber 96 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 16.Mai.2011 Del på Facebook Svart 16.Mai.2011 Jeg kjøpte engang en sitronrensespray hos en kalesje/møbeltapetserer som gjorde grå/sort flekkete skaiseter kritthvite igjen Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 16.Mai.2011 Del på Facebook Svart 16.Mai.2011 Lars H her har et tips om rødsprit og swint. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Skjær i sjøen Svart 16.Mai.2011 Del på Facebook Svart 16.Mai.2011 (redigert) Her er en link: Tipset til Lars H Redigert 16.Mai.2011 av Skjær i sjøen (see edit history) Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Skjær i sjøen Svart 16.Mai.2011 Del på Facebook Svart 16.Mai.2011 Hva som bør gjøres avhenger sikkert litt av hvor galt utgangspunktet er. Mine puter var på langt nær så gale som de Lars H har bilde av. For meg holdt det å: - vaske med vanlig vaskemiddel - rense og polere med Starbrite Vinyl Clean/Polish kjøpt på Maritim. Ble så fint så.... Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
DieselDahl Svart 16.Mai.2011 Del på Facebook Svart 16.Mai.2011 Prøv autoglym leather cleaner og en stiv børste f.eks. neglbørste. Funker ikke det kan du prøve her: http://www.okkjemi.no/index.html OK 340 el.l. Jeg prøvde med aceton som enkelte mener funker, men da går fargen uten at det blir rent. Må trekke om.... Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 16.Mai.2011 Del på Facebook Svart 16.Mai.2011 Ingen ting fungerer !!! Kjøp nytt ;-) Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 17.Mai.2011 Del på Facebook Svart 17.Mai.2011 Prøvde alt mulig på mine hvite seter, og ingenting virket, helt til jeg fikk noe sitronstoff av en bekjent, var visst kjøpt på en plass for høytrykkspylere. Dermed ble de nesten som nye etterpå Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 17.Mai.2011 Del på Facebook Svart 17.Mai.2011 Kan anbefale dette "superstoffet" til DET MESTE ! Det er bare genialt , blant annet til hvite båtputer , mine ble som "ny" etter en grundig behandling . Stoffet er et slags "fuktig" skuremiddel som påføres med en svamp . Vidunderstoffet kjøpte madammen på en messe for flere år siden og er ganke drøy i bruk Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
ovelaur Svart 17.Mai.2011 Del på Facebook Svart 17.Mai.2011 Kunstlær rengjøring på spruteflaske fra Biltema. Det beste jeg har brukt til samme jobben. Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 17.Mai.2011 Del på Facebook Svart 17.Mai.2011 Her er også noen testede alternativer fra en annen tråd Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
CSL Svart 17.Mai.2011 Del på Facebook Svart 17.Mai.2011 Rensemidler til RIB/Gummibåt fungerer utmerket. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.