Jump to content

50% på alt fiskeutstyr hos komplett fritid. NB: Kun i dag, 17.mai.


goat

Recommended Posts

Er det ikke vanlig for deg å benytte Large?

Jeg er vandt å måtte kjøpe noe lagre, og noe medium, og jeg er ca 173 og har de "normale" ekstrakiloene.

 

Jeg bestilte medium, men skrev notat ved bestillingen at hvis de var små på størrelse så måtte de sende large istede. Regner med det går greit :)

Link to post
Share on other sites

Angående str, om det er lik størrelse på alle modelene vet jeg ikke, men jeg hadde Mod 957 offshore worksuit (som skulle være en av de beste), jeg er 172-3 cm, og veier 65 kg, og den jeg hadde var stor i størrelse, mener det var minste størrelse.

Båter jeg har nå: Atlantic 400ST Uten motor for tiden* Øien 530F og Yamaha 40HK 4 takt * Liten tre pramme

Båter har hadde tidligere: Finnøy 26 fots sjark og 10 hk sabb diesel

Kval kjøtt e mat, og gått e d å.

Link to post
Share on other sites

de hadde 50% av veiledende pris og ikke av utsalgsprisen de hadde før kampanjen.

Isåfall er dette i strid med markedsføringsloven.

Vet du at de solgte med lavere pris før kampanjen, eller ser du på prisene som står der nå?

Uansett blir det villedende å si at det er 50% på 17 mai når man får 20% dagen etter. Men akkurat dette er vel ikke ulovlig, er iallfall svært vanlig.

 

Når det gjelder den Regatta 911 flytedrakten så ser jeg at andre forhandlere faktisk tar den prisen som Komplett oppgir som veiledende.

Link to post
Share on other sites

Sammenlignet bare prisene fra i går og i dag. De fleste produktene ligger med 20-30% rabatt av veiledende til vanlig virker det som.

 

Var penger å spare på det meste, men ikke 50% som man kunne få inntrykk av. (Jeg tolker da halv pris som halv pris av vanlig salgspris og ikke veiledende/villedende pris.) For å kunne reklamere med halv pris må de kunne vise til at førprisen er reell og at de har solgt varer til den prisen i løpet av de siste 6 ukene.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...