Nautic Startet 9.November.2004 Del på Facebook Startet 9.November.2004 Jeg skal hente ned noen 2D og 3D tegninger på ftp serveren til side-power. Men jeg kommer ikke inn. Er det bare jeg som ikke kommer inn? Noen som vil prøve? adressen er ftp.side-power.com nettadressen som har peker til ftp serveren er www.side-power.com Jeg bruker smartftp. Min ftp leser sier at adressen ikke finnes. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 9.November.2004 Del på Facebook Svart 9.November.2004 Jeg skal hente ned noen 2D og 3D tegninger på ftp serveren til side-power. Men jeg kommer ikke inn. Er det bare jeg som ikke kommer inn? Noen som vil prøve? adressen er ftp.side-power.com nettadressen som har peker til ftp serveren er www.side-power.com Jeg bruker smartftp. Min ftp leser sier at adressen ikke finnes. HeiNo prob. Gikk fint. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 9.November.2004 Del på Facebook Svart 9.November.2004 funker knall den.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Nautic Svart 9.November.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.November.2004 Hmm Hvilket ftp program bruker dere, og i tilfelle hva gjør dere for å komme inn der. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 9.November.2004 Del på Facebook Svart 9.November.2004 Hmm Hvilket ftp program bruker dere, og i tilfelle hva gjør dere for å komme inn der. Du kan jo sjekke brannmuren din. giver Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 9.November.2004 Del på Facebook Svart 9.November.2004 Prøver: ftp ftp.side-power.com i Linux og får følgende svar: ftp: connect: Connection refused ftp> Sitér dette innlegget Link to post
Nautic Svart 9.November.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.November.2004 Det samme får jeg. har fått en kamerat til å prøve ftp servern også, samme feil melding. er det ftp adressen dere har prøvd eller web adressen? Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 9.November.2004 Del på Facebook Svart 9.November.2004 Funker fint. Med "Anonymous" bruker og Passive mode. Bruker FlahsFxp . Prøvde også med MS ftp, funker det også , klikk her: ftp://www.side-power.com Har ingen skriverettigheter. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 10.November.2004 Del på Facebook Svart 10.November.2004 Funker fint. Med "Anonymous" bruker og Passive mode. Bruker FlahsFxp . Prøvde også med MS ftp, funker det også , klikk her: ftp://www.side-power.com Men, adressen som han ønsket å komme inn på er ftp.side-power.com og ikke www.side-power.com Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 10.November.2004 Del på Facebook Svart 10.November.2004 Funker fint Sitér dette innlegget Link to post
Nautic Svart 10.November.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.November.2004 Dere som kommer inn på ftp.side-power.com. Ligger det noen filer der, eller er serveren tom? Noen som gidder å hente ned 2D og 3D tegninger til SP55S og til tunnelen for hekktruster og sende meg? Jeg har prøvd flere pc er nå, og det lengste jeg har kommet er til en "tom" server. Men denne het ftp:www.sleipner.no eller et eller annet. Husker ikke. Var ikke noe særlig interesert i denne heller da den var tom. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 10.November.2004 Del på Facebook Svart 10.November.2004 Her på jobben kommer jeg ikke fram til: ftp.side-power.com i det hele tatt, unknown host. Hjemme fikk jeg som sagt connection refused. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 10.November.2004 Del på Facebook Svart 10.November.2004 Jeg kommer inn, men kan ikke finne noen CAD-filer i det hele. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.