Jump to content

Mesan til vår 27 viksund columbi. Hvor får jeg tak i en?


glalaksen

Recommended Posts

Vi har kjøpt oss en gammel viksund 27 columbi og ønsker oss mesan til denne. Er det noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en slik, enten nytt eller brukt.

 

 

Hvis det er noen som har bilder av en slik båt med mesan så hadde det vært kjekt, hvis vi skal finne på å lage en.

 

Satser på masse gode forslag i dette utmerkede forum

Link to post
Share on other sites

Flottebåter ja, selvom vi bare har lillebroren, foreløpig. :smiley: Drømmer om sjark jeg da, men ho vil ha turbåt. og da skjønner dere sikkert hvorfor det ble turbåt.

 

Lurer litt på å ta av mesanen på den jeg skal selge og flytte den over. Å få lagd en ny blir nok mye dyrere enn det jeg evt. må ned i pris på den vi selger.

Link to post
Share on other sites

Det er akkurat en slik jeg har. Det som jeg synes er dumt med den løsningen er at man vil gå og skalle i tverrliggeren. Er heldigvis rimelig tjukk i hue så det må vel gå bra.

 

Lurer litt på om jeg ikke kan bygge den om slik at jeg kun fester den på den ene siden av båten og har begge stagene på den ene siden. hvis ikke kan jeg forlenge bøylen slik at man kan gå under, men lurer litt på om ikke det vil bli seende veldig dumt ut. Blir jo veldig høy, tror jeg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...