Jump to content

Hvor kan mann få tak i lowrance 2000 GPSantenne


LarsL

Recommended Posts

Sjekk om du ikkje kan bruke en annen. Dette er vel NMEA. Eg tror dette er en drit antenne. På min båt som er 3 år var det antenne nr.3 som måtte til innen 2,5 år. De er vistnok ikkje vanntette ble eg fortalt. Prøv iallefall å montere den en plass den ikkje får vann på seg. Eg solgte plotter og antenne (ny antenne).

Link to post
Share on other sites

LGC 2000 er en antenne som det var problemer med. Hadde et havari på min pga radaren på bastøyferga kokte den. Fikk lagt inn ny software i den, og bastøyferga kokte den igjen nøyaktig ett år etter. Kjøpte en LGC 3000 i stedet for på Ebay. Denne passer ikke umiddelbart på den kabelen som går til plotteren, men en må kjøpe en overgangskabel i tillegg Funket bra etter det. Sterke radarer på ferger er et problem i Horten-Moss distriktet i alle fall siden jeg fikk vraket min to ganger. Hørt om andre med problemer der oxo. :smiley:

Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...