Jump to content

Hvor kan mann få tak i lowrance 2000 GPSantenne

LarsL

Recommended Posts

Sjekk om du ikkje kan bruke en annen. Dette er vel NMEA. Eg tror dette er en drit antenne. På min båt som er 3 år var det antenne nr.3 som måtte til innen 2,5 år. De er vistnok ikkje vanntette ble eg fortalt. Prøv iallefall å montere den en plass den ikkje får vann på seg. Eg solgte plotter og antenne (ny antenne).

LGC 2000 er en antenne som det var problemer med. Hadde et havari på min pga radaren på bastøyferga kokte den. Fikk lagt inn ny software i den, og bastøyferga kokte den igjen nøyaktig ett år etter. Kjøpte en LGC 3000 i stedet for på Ebay. Denne passer ikke umiddelbart på den kabelen som går til plotteren, men en må kjøpe en overgangskabel i tillegg Funket bra etter det. Sterke radarer på ferger er et problem i Horten-Moss distriktet i alle fall siden jeg fikk vraket min to ganger. Hørt om andre med problemer der oxo. :smiley:

Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter

LGC-3000 er også utgått og det er ikke alle eldre Lowrance plottere som LGC-4000 og andre nye NMEA-2000 gps mottagere passer sammen med.

Den rimeligste løsningen er å kjøpe ei NMEA 183 antenne, Humminbird AS GR16 er et greit valg, du funner den helt ned mot 70 USD.

Redigert av abbor (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...