Lindseth Startet 18.Mai.2011 Del på Facebook Startet 18.Mai.2011 hei jeg og tre kammerater skal kanskje kjøpe oss en sjark, men den er gammel og er dårlig vedlikeholdt:/ så jeg lurer på om noen har tips om: bunnsmørning,vedlikehold av tre,olje eller lakk, legge nytt dekk,fjerning av rust og bunnsmurning. vi har da ikke peiling på trebåt, så hvis noen kan gi oss noen tips så blir vi veldig glade Sitér dette innlegget Link to post
Lindseth Svart 18.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 det sies at båten er fra 50-tallet Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 18.Mai.2011 Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 (redigert) Bilder er gull vært! Blir nok litt mere respons med noen bilder av sjarken Redigert 18.Mai.2011 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lindseth Svart 18.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 ok. skal prøve og skaffe noen bilder imorgen vi skal kanskje og se på sjarken Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 18.Mai.2011 Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 Blir spennende å følge med vis det blir noe av det Sitér dette innlegget Link to post
Lindseth Svart 18.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 hvordan sjekker mann om det er råttent innvendig i trevirket? Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 18.Mai.2011 Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 Kjære Lindseth: I sjark leser jeg skøyte... kanskje ikke riktig, ser da for meg fra 30 fot og oppover. Vet jo ikke om dette stemmer, men om den så gjør setter jeg gjerne ei hel kasse øl på at du får mange advarsler her på forumet om å begi seg ut på en restaurering. Hjelper ikke noe at den som du sier er gammel og dårlig vedlikeholdt å lurer på hvordag man skal finne råte!!! Men lykke til. blir som regel speennende lesning. Sitér dette innlegget Link to post
Lindseth Svart 18.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2011 sjarken er rund 21-25 fot Sitér dette innlegget Link to post
Lindseth Svart 19.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2011 blir nok litt mere arbeid en forventet, da store deler av akterdekket er fjernet og en motorkasse må bygges,må grunne båten, smøres med antiparasitt og males. er det noen som kan anbefale et billig antiparasitt middel? Sitér dette innlegget Link to post
Lindseth Svart 20.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2011 Bli vest lite sannsynelig at d bli nå sjark, men har hørt snakk om ein annanj trebåt med seilføring : ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.