cheetah Svart 5.Juni.2011 Del på Facebook Svart 5.Juni.2011 Fikk start på motoren i dag så det lover godt. ny dieseltank og slanger men vi får se. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 5.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2011 Har problemer jeg også, først og fremst med å komme meg hjem til gamlelandet, også venter noen utfordringer der også før jeg er klar. Jeg henger meg på om det går i boks men spøker nok litt... Sitér dette innlegget Link to post
Jarl-Espen Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Er det noen i det hele tatt som skal til kollevågen i helgen?? Ser ut så værmeldingene blir noelunde bra så det er mulig vi tar turen. mvh Jarl-Espen Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Har som sagt maskinhavari, men holder på å krangle meg til en "lånebåt" fra forhandler mens de skifter maskin. Får jeg den levert før helgen, så tar jeg turen til Kollevågen. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Frøken Fryd Svart 24.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Hvor drar folk denne helgen da? Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Vi drar snart til Herdla for å møte båtvenner. Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.