Jump to content

Bryter, velge mellom flere ekkolodd svingere


Sabrina

Recommended Posts

Det er jo ikke snakk om høye frekvenser så jeg vil tro en helt vanlig bryter gjør nytten.

Kobl skjermen felles og bryteren på senter-lederen.

Og også et dekk til spenningsforsyningen dersom det finnes. Altså, skjerm direkte gjennom, og alle andre lederne via hvert sitt dekk på bryteren.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Og også et dekk til spenningsforsyningen dersom det finnes. Altså, skjerm direkte gjennom, og alle andre lederne via hvert sitt dekk på bryteren.

 

Lars H.

Lars,

 

Dette er en spesiell svinger med 2 sidelooking og 1 downlooking kombinert i en enhet.

 

Pluggen har 4 pinner i denne konfigurasjonen   :..      

Jeg antar den øverste er common med en hver av de andre pinnene til en av de 3 svingerne.

 

Vet du om disse ledningene er skjermet coax kabel eller twisted pair?

 

Pinnene i pluggen tyder ikke på at det et snakk om coax kabel.  Ergo er det vel ikke noe særlig hokkus pokkus å lage seg en egnet bryter.  Over 800kr for en slik bryter fra forhandler synes jeg grenser til det absurde!

 

Mvh

sabrina

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...