Erik K Startet 20.Mai.2011 Del på Facebook Startet 20.Mai.2011 Jeg mangler denne "halvmånen nederst på svinghjulshuset på min aq130, og jeg bør vel helst ha den der?? Er det noen som har en slik som eventuelt vil selge den eller kan tegne en mal av en og sende meg, så jeg kan få lagd en selv? Regner det skal gå an å lage en sli i aluminium? Sitér dette innlegget Link to post
volvo_penta_ Svart 20.Mai.2011 Del på Facebook Svart 20.Mai.2011 Tenker du på denne beskyttelseskåpen som sitter nederst? Denne er der i ført og fremst pga. at motoren oftest står i bil, og at det ikke skal sprute skitt og vann fra vegen og opp til clutch. Dette problemet er jo ikke tilstede når motoren står i båt, men selvfølgelig ikke dumt å ha der for å ikke få fingrer. osv inn der mens motoren går! Ellers har denne halvmånen ingen annen praktisk betydning. Sitér dette innlegget Link to post
Erik K Svart 20.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2011 Aha... Da lar jeg den bare være hvis ingen melder seg med en billig plate:) Takker for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 20.Mai.2011 Del på Facebook Svart 20.Mai.2011 Hei. Det kan henne jeg har en slik sak liggende vis det er det samme som blir brukt på bil. Bare å sende meg en im så skal jeg se hva jeg finner. Hadde vært kjekt med ett bilde av der den skal stå så jeg kan sammenligne det med assen det ser ut på bil. Hansi_ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.