Jump to content

Har noen mal til svinghjulsplate Volvo AQ130?


Erik K

Recommended Posts

Jeg mangler denne "halvmånen nederst på svinghjulshuset på min aq130, og jeg bør vel helst ha den der?? Er det noen som har en slik som eventuelt vil selge den eller kan tegne en mal av en og sende meg, så jeg kan få lagd en selv? Regner det skal gå an å lage en sli i aluminium?

Link to post
Share on other sites

Tenker du på denne beskyttelseskåpen som sitter nederst? Denne er der i ført og fremst pga. at motoren oftest står i bil, og at det ikke skal sprute skitt og vann fra vegen og opp til clutch.

 

Dette problemet er jo ikke tilstede når motoren står i båt, men selvfølgelig ikke dumt å ha der for å ikke få fingrer. osv inn der mens motoren går! Ellers har denne halvmånen ingen annen praktisk betydning.

Link to post
Share on other sites

Hei.

Det kan henne jeg har en slik sak liggende vis det er det samme som blir brukt på bil.

Bare å sende meg en im så skal jeg se hva jeg finner.

Hadde vært kjekt med ett bilde av der den skal stå så jeg kan sammenligne det med assen det ser ut på bil.

 

Hansi_

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...