Bavaria 32 Startet 20.Mai.2011 Del på Facebook Startet 20.Mai.2011 Noen som har montert autopilot på Bavaria 32 Cruser 2010 modell ? Jeg har kjøpt meg en Garmin GHP12 autopilot med driverenhet, men står litt fast når det gjelder montering av driverenheten. Ellers er det noen her som kan tipse meg om noen som kan hjelpe meg med å montere vindmåler oppe i masten holder til på Hvaler i østfold "litt høydeskrekk kan du si :-)" ? Håper noen kan hjelpe meg her Ellers god båtsommer til alle her Mvh Werner Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 21.Mai.2011 Del på Facebook Svart 21.Mai.2011 (redigert) Tror du får god respons om du skriver hva du lurer på med montering av autopiloten. Er det elektrisk eller mekanisk du lurer på. Gjerne med bilder Vindmåleren moonteres kanskje enklest om masta tas ned. Er jo kurant å ta ned den om du har tilgang på mastekran. Redigert 21.Mai.2011 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.