kupling Startet 21.Mai.2011 Del på Facebook Startet 21.Mai.2011 hei, jeg har demont.trim limit og trim position sender på bravo3.nå lurer jeg på hvilken stilling "innmaten" skal stå når drevet står helt inne.Hva kanfeilen være når drevet ikke gåt ut ,(pumpen går ikke), men bare inn? trailer bryter virker ut. håper på hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Bayer Svart 21.Mai.2011 Del på Facebook Svart 21.Mai.2011 (redigert) Først husk dette: http://www.boatfix.com/merc/bullet/89/89_31.PDF Så gjør dette: http://www.mercstuff.com/trim_limit.htm Da skal du se at drevet går opp uten å bruke trailer bryteren Redigert 21.Mai.2011 av Bayer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kupling Svart 21.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2011 takk for det, skal prøve til mandag. Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 (redigert) Først husk dette: http://www.boatfix.com/merc/bullet/89/89_31.PDF Gjelder denne også for Bravo 3? Redigert 22.Mai.2011 av Targa 23.1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bayer Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Ja du må "line" opp de to merkene før du setter på limit og trim senderene, gjelder alle bravo drev. Sitér dette innlegget Link to post
kupling Svart 23.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Jeg linet opp merkene på trim og limit senderene,men det var akkurat det samme,nåla på trim instrumente står på topp.Kan det være feil på bryteren på gass spaken? Sitér dette innlegget Link to post
Bayer Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Mest sannsynlig at enten trim indikator er defekt eller at det ikke er kontakt fram til instrument. Du kan jo først ta og måle motstanden i senderen og se at den endrer seg når du vrir på hjulet. Men holder en knapp på at ledningene er enten av i motorrom eller ved instrument. I motorrom skal den ene gå til jord og andre frem til instrument. Sitér dette innlegget Link to post
kupling Svart 24.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2011 Fint. det skal jeg prøve å kontrollere. Sitér dette innlegget Link to post
kupling Svart 1.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Har fått hjelp av en fagmann,regnet med at det var limit senderen.har bestilt ny.håper det årnærsæ.Takk til bayer. Sitér dette innlegget Link to post
Bayer Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Den e go, men limit senderen har ingenting med at instrumentnålen står på max. Det er trim senderen på styrbord som regulerer, hvis den virker.... Sitér dette innlegget Link to post
kupling Svart 2.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 (redigert) Det skal jeg nevne for repratøren.for imorgen drar jeg på 14 dagers cruise i karibien.forteller hvordan det har gått med reprasjonen når jeg kommer hjem. Redigert 2.Juni.2011 av kupling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kupling Svart 22.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Trim senderen er byttet,og alt funker.Riktig som Bayer sa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.