Puffen Startet 21.Mai.2011 Del på Facebook Startet 21.Mai.2011 Bakveggen på kalesjen lekker under vinduet. Regnvann som renner nedover vinduet, renner igjennom sømen og kommer igjen på innsiden av duken. Jeg har impregnert enormt, og duken og tråden er totalt vannavstøtende. Det kan virke som det mangler en lim/tettningsmasse mellom omlegget på duk og vindu. Er det noe stoff som anbefales for å legge inn son en streng i skjøten ? Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 21.Mai.2011 Del på Facebook Svart 21.Mai.2011 Har du prøvd å legge på en tynn stripe med silikon (fra tube) over sømmen. Denne er både elastisk samt gjør at sømmen blir tett. Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 21.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2011 Føler jeg skulle hatt noe med en tynnere spiss enn en silikonpatorn Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Har du prøvd slik søm tetting som brukes på telt? Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Dra et stearinlys frem og tilbake! Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 (redigert) Denne fikk jeg av Rössy Kapell, så jeg vet ikke hvor man får kjøpt den her i Norge. Super shape, sømforsegler sömtätare, skipshund Maja i bakgrunnen... Redigert 22.Mai.2011 av larshans1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.