TomHa Startet 21.Mai.2011 Del på Facebook Startet 21.Mai.2011 Jeg har en Mercury 6 Hk 4 takter som jeg gjerne skulle hatt trimmet litt, er det mulig og hvordan går jeg fram? Sitér dette innlegget Link to post
kimosabi Svart 22.Mai.2011 Del på Facebook Svart 22.Mai.2011 Alt er mulig men den motoren er ikke plombert, hvis det var det du lurte på. Den er en 6hk den. Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Alt kan trimmes men her må du frem med fil og drill for å hente ut mere ... 6 hk modellen din er storebroren av de motorene som er basert på denne blokka, er ingen enkle måter å trimme denne på. Er mulig du kan finne en større forgasser som passer men du vil antagelig kun oppnå større bensinforbruk, kan kanskje hjelpe hvis det kombineres med å frese ut og montere større ventiler, MEN... Eneste fornuftige rådet jeg kan komme med er å kjøpe en større motor, alt annet er bare penger ut av vinduet. Mvh Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.