Jump to content

Innmat varmeveksler Volvo tamd 30


Kotnes

Recommended Posts

Er på jakt etter innmaten i varmeveksler til Volvo tamd 30. Noen som vet om steder med brukte deler eller kansje har en liggende. Alle tips mottas med takk. Huset og innmaten ser sånn ut.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              BildeBilde

Link to post
Share on other sites

Kan sikkert repareres men da må jeg inn til Oslo og radiatorservice. Kunne jo hende at noen hadde og fikk sendt meg i posten da min jobbsituasjon gjør det nesten umulig å komme seg til Oslo uten å ta fri.

Slike deler er det ikke ofte man finner brukbare. Drevia.se er jo et sted man kan forespørre.

Eller så vet jeg at vår venn leverandør Jørg Becker kan skaffe tilveie forskjellig brukt. Står så på hans hjemmeside.

 

Pakk den godt inn og send den i posten. Eller vennetjenesten som skal fra ditt nærdistrikt og mot Oslo.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...