Kotnes Startet 10.November.2004 Link til dette innlegget Startet 10.November.2004 Er på jakt etter innmaten i varmeveksler til Volvo tamd 30. Noen som vet om steder med brukte deler eller kansje har en liggende. Alle tips mottas med takk. Huset og innmaten ser sånn ut. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Amorosa Svart 10.November.2004 Link til dette innlegget Svart 10.November.2004 Kan den ikke repareres :confused: Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 10.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2004 Kan sikkert repareres men da må jeg inn til Oslo og radiatorservice. Kunne jo hende at noen hadde og fikk sendt meg i posten da min jobbsituasjon gjør det nesten umulig å komme seg til Oslo uten å ta fri. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Amorosa Svart 10.November.2004 Link til dette innlegget Svart 10.November.2004 Kan sikkert repareres men da må jeg inn til Oslo og radiatorservice. Kunne jo hende at noen hadde og fikk sendt meg i posten da min jobbsituasjon gjør det nesten umulig å komme seg til Oslo uten å ta fri. Slike deler er det ikke ofte man finner brukbare. Drevia.se er jo et sted man kan forespørre. Eller så vet jeg at vår venn leverandør Jørg Becker kan skaffe tilveie forskjellig brukt. Står så på hans hjemmeside. Pakk den godt inn og send den i posten. Eller vennetjenesten som skal fra ditt nærdistrikt og mot Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 10.November.2004 Link til dette innlegget Svart 10.November.2004 http://www.finn.no/finn/boat/object?id=481...10&pos=21&rub=9 Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
carmencita Svart 14.November.2004 Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Hei, kjøpte en delemotor hvor denne innmaten fulgte med. Huset fulgte ikke med så jeg regner med at det var gåent. Vet ikke status på innmaten, men jeg kan sende den slik at du eventuellt kan teste den ? Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 14.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2004 Hei, kjøpte en delemotor hvor denne innmaten fulgte med. Huset fulgte ikke med så jeg regner med at det var gåent. Vet ikke status på innmaten, men jeg kan sende den slik at du eventuellt kan teste den ?Hei Carmencita. Har sendt deg en internmelding. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.