helruna Startet 22.Mai.2011 Del på Facebook Startet 22.Mai.2011 jeg har en suzuki dt 3,5.. antar det er 1986 modell. motoren stoppet for meg, hørtes ut som den var tom for bensin, noe den ikke var. den er umulig å starte igjen, har sjekka at pluggen får gnist, og har rensa forgasseren. er fortsatt ikke tegn til liv i den. motoren har vært lettstarta hele tiden og jeg antar at det noe som har røket.. men aner ikke hva? noen som har tips til meg? virker som den ikke får bensin.. Sitér dette innlegget Link to post
BowFreak84 Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 har du prøvd å starte den på startgass? evt dramme den og se om den tenner da? Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 29.Juni.2014 Del på Facebook Svart 29.Juni.2014 Har samme motor til jolla selv, med samme problem. Motoren starter lett og går i noen minutter så stopper den. Sjekket forgasser osv. Kan det være noe feil med flottøren slik at flottørkammeret går tom for bensin og ikke fyller seg opp igjen? Bensinpumpa pumper bensin. Skal demontere forgasser en gang til å sjekke. Noen som har noen ide hva det kan være? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.