Jump to content

Hva skjer langs øst- og sørlandskysten sommeren 2011?


Julie III

Recommended Posts

Vis skal på ferie fra 24 juni til 17 juli. I denne perioden skal vi først ned langs østkysten og svenskekysten og deretter gå ned langs Sørlandet andre halvdel.

Hadde vært veldig hyggelig om det var noe som skjedde underveis av konserter, underholdning, messer etc.

Har foreløpig tenkt å gå innom Horten-treffet for første gang.

 

Post også gjerne arrangementer som er i området Oslo-Hvaler-Tønsberg utenom denne perioden også. Vi skal jo på helgeturer også, som feks Vamp på Hankø 8 Juli:)

Link to post
Share on other sites

Da vil jeg anbefale det årlige sommershowet på Apotekergården i Grimstad. I år kommer ingen ringere enn Rune Andersen og Espen Beranik Holm. Gjestehavna i Grimstad er også flott, men i Grimstad er det veldig lite hytter sånn at skjæregården er full av fine uthavner. :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Alltid en anledning til en stopp i langesund,konserter omtrent hver dag i hele juli og helger i juni. www.wrightegaarden.com

 

Ellers så har Langesund shantyfestival,den er tidlig i år trur jeg.

fiskefestival den er nok senere enn ferien deres.

 

Ellers så er det Europas største

bacalao festival i brevik engang i midten av juli.

Som sagt ikke sikker på noen datoer men det er iallefall noe som skjer.

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Link to post
Share on other sites

Da vil jeg anbefale det årlige sommershowet på Apotekergården i Grimstad. I år kommer ingen ringere enn Rune Andersen og Espen Beranik Holm. Gjestehavna i Grimstad er også flott, men i Grimstad er det veldig lite hytter sånn at skjæregården er full av fine uthavner. :thumbsup:

 

Spennende! Men finner lite info om det, og nevnes bare at premieren er 30 juni. Hvor lenge vare det?

Link to post
Share on other sites

Alltid en anledning til en stopp i langesund,konserter omtrent hver dag i hele juli og helger i juni. www.wrightegaarden.com

 

Ellers så har Langesund shantyfestival,den er tidlig i år trur jeg.

fiskefestival den er nok senere enn ferien deres.

 

Ellers så er det Europas største

bacalao festival i brevik engang i midten av juli.

Som sagt ikke sikker på noen datoer men det er iallefall noe som skjer.

 

Se der ja! Takker..

Skal forsøke meg på å lage en liste etterhvert:)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...