-morten- Startet 23.Mai.2011 Del på Facebook Startet 23.Mai.2011 Hei har skaffa oss en ny båt på hytta som har hard racing bunnstoff. Eieren har satt bort bunnsmøring så han var usikker på typen, men trodde det var Hempel hard racing. Vi bor i trønderlag og her er det ikke flust med båtrekvisita foretninger! så lurer lit på om det går an å ha på jotun racing der hvor det er smurt med Hempel racing? noen som har en fomening om dette? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
index Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Kan ikke se noe problem med dette. Jeg har brukt Jotun, Hempel og Seajet om hverandre alt etter hva jeg har funnet (riktignok selvpolerende) uten noen som helst problemer. Så jeg regner med at det burde gå like greit med hardt bunnstoff også. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
-morten- Svart 23.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Var det jeg også antok egentlig.. er jo sikkert samme greia i de forskjellige like typene egentlig.. men forskjellig produktnavn, og kansje noen mindre forskjeller.. men rekner med det er samme heften på begge typer.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
olpi Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 (redigert) Hvis du har hardt bunnstoff så kan du normalt bruke hardt eller selvpolerende av forskjellige merker på dette. Om du har hard bunnstoff kan du sjekke ved se om det smitter lett av når du stryker f.eks en fille mot bunnen. Smitter den mye av så har du sannsynligvis selvpolerende bunnstoff og ikke hardt bunnstoff. Da må du i tilfelle bruke selvpolerende når du smører på nytt. Redigert 23.Mai.2011 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 23.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Hvis du har hardt bunnstoff så kan du normalt bruke hardt eller selvpolerende av forskjellige merker på dette. Om du har hard bunnstoff kan du sjekke ved se om det smitter lett av når du stryker f.eks en fille mot bunnen. Smitter den mye av så har du sannsynligvis selvpolerende bunnstoff og ikke hardt bunnstoff. Da må du i tilfelle bruke selvpolerende når du smører på nytt. Er hard racing stoff ja, men stod ikke noe merke på dokumentasjon fra serviceene.. men da satser jeg på ta jeg kan ha på Jotun som det er lettest å få tak i for meg Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
tkb Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Husk å dra lett over med sandpapir ca 180 før du bunnsmører, og spyl rent. Det gjør sitt for god heft. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.