bjork Startet 23.Mai.2011 Del på Facebook Startet 23.Mai.2011 Hei! Jeg kjøpte nytt supercool aggregat på nettet ifjor, enten fra marineshop.no eller sleipner. Det fungerte strålende helt til jeg klarte å feilkoble under trekking av nye kabler ved en senere anledning. Grillet jo da selvfølgelig elementet... Alle tabbers mor, men det er nå greit. Spørsmålet mitt er som følger: Er dette noe å reparere på? Hvis nei: Hva burde jeg erstatte det med? Hvis ja: Hvem utfører dette, og vil det lønne seg i pris? Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 23.Mai.2011 Del på Facebook Svart 23.Mai.2011 Jeg ville nå hørt med Sleipner, de har helt sikkert hørt om dette tidligere. Normalt vil vel bare sikringen gå, og kanskje ta med seg en diode. Så sjekk dette først. Skal du bytte den så sett inn en med kompressor. Mer kjøling og mindre forbruk! Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.