sap_2000 Svart Lørdag 12:07 Link til dette innlegget Svart Lørdag 12:07 Herrene får ta seg en tur over andre sia te fjorden om de ønsker litt vind i luggen Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart Lørdag 13:41 Link til dette innlegget Svart Lørdag 13:41 Herrene i den roligere delen av landet kunne kanskje ønske å ligge på svai på utsiden av Tromøya? @Pequod og @Chilli Solbris Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Hulda Svart Lørdag 13:51 Link til dette innlegget Svart Lørdag 13:51 Akkurat i dag foretrekker jeg 'le' kyst. Jeg la ut ekstra fortøyninger, de har ikke strukket seg. Helt blikkstille i Son havn. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart Lørdag 15:00 Link til dette innlegget Svart Lørdag 15:00 Der jeg har Trudelutt liggende helt innerst i Son, er ikke vind og bølger noe problem. Men imorgen er det meldt ganske så høy vannstand. Jeg ligger i bås med utriggerne festet i land. Da kan tampene fremme på båten bli ganske så stramme, selv med gode gummidempere. Så jeg får nok ta meg en tur til havnen over helgen. Jeg kan jo benytte anledningen til litt mer klargjøring for opplag på land. Vi har hatt årets siste tur. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Chilli Solbris Svart Lørdag 15:38 Link til dette innlegget Svart Lørdag 15:38 Bjørn Løvjomås skrev for 4 timer siden: Herrene i den roligere delen av landet kunne kanskje ønske å ligge på svai på utsiden av Tromøya? @Pequod og @Chilli Solbris 😁😁😁 Kanskje ikke akkurat på utsiden av Tromøya….. men bevares! Storebro tåler jo alt!🤩🤩. Noe verre med eieren! Eller hva @sap_2000?😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart Lørdag 17:10 Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:10 Er i ferd med å roe seg her i Ytre Hvaler nå. Var så vidt oppe i 30 m/s i kastene tidligere i dag. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Tom Rør Svart Lørdag 17:19 Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:19 Nesten idyllisk på Sand nå, så det verste er heldigvis over. Det tok godt her fra morgenen av, så jeg er glad vi var om bord å kunne redde vindustrekk og kalesje på fly. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart Lørdag 17:27 Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:27 Tom Rør skrev 7 minutter siden: Nesten idyllisk på Sand nå, Å, dere ligger der. Ser Nesten bort til dere jeg da 👋 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Tom Rør Svart Lørdag 19:11 Link til dette innlegget Svart Lørdag 19:11 Komodo skrev for 1 time siden: Å, dere ligger der. Ser Nesten bort til dere jeg da 👋 👍😊 Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart Lørdag 21:12 Link til dette innlegget Svart Lørdag 21:12 Uvanlig retning på stormen. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision (Båtplass på Tjøme) Link to post
sap_2000 Svart igår klokken 08:00 Link til dette innlegget Svart igår klokken 08:00 Chilli Solbris skrev 1 time siden: 😁😁😁 Kanskve ikke akkurat på utsiden av Tromøya….. men bevares! Storebro tåler jo alt!🤩🤩. Noe verre med eieren! Eller hva @sap_2000?😂😂 Storebro og eier er begge stødige og solide, ingen tvil om det. Men jeg også rimelig sikker på at krabbebestanden utenfor tromøya hadde fått rikelig med næringsgrunnlag for økende bestand Kanskje til og med et storebro rev Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Chilli Solbris Svart igår klokken 09:01 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:01 sap_2000 skrev 1 time siden: Storebro og eier er begge stødige og solide, ingen tvil om det. Men jeg også rimelig sikker på at krabbebestanden utenfor tromøya hadde fått rikelig med næringsgrunnlag for økende bestand Kanskje til og med et storebro rev 😁😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.