bc45 Startet 24.Mai.2011 Del på Facebook Startet 24.Mai.2011 Har i løpet av dagen fått en god del små riper i relingslisten på båten min. Båten har i all vinden kommet inntil et metallskilt på brygga. Ripene er så små at man ikke kan kjenne de med hendene, men de synes godt. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne ripene eller i hvertfall gjøre dem mindre synlige? Kan det være en idè å prøve med fint vannslipepapir eller hva med Autosol? Andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Kobben Svart 24.Mai.2011 Del på Facebook Svart 24.Mai.2011 Autosol er et fantastisk poleringsmiddel til det meste! Sitér dette innlegget Link to post
mr-c Svart 24.Mai.2011 Del på Facebook Svart 24.Mai.2011 Får du det ikke til med autosol så kan du prøve våtslip pappir, jeg har fått bestilt noen med 2000 korn og tok mine lister med 800/1200/2000 så plikter blankt med autosol. Sitér dette innlegget Link to post
bc45 Svart 24.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2011 Da tenker jeg vi prøver Autosol først, funker ikke det så blir det vannslipepapir Sitér dette innlegget Link to post
M/S Kobben Svart 24.Mai.2011 Del på Facebook Svart 24.Mai.2011 Autosol får du i 0,7 liters bokser, eller var det liter? Samme det.. Mener jeg har sett de på Clas Olson.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.