1975david Startet 24.Mai.2011 Del på Facebook Startet 24.Mai.2011 Hei, Skal fjerne sikaen i noen av natene som har sluppet. Må jeg benytte Sika Cleaner 205, for å få en god nok vedheft mellom ny og gammel Sika. Eller kan man benytte noe annet, feks aceton? Noen som har peil? Mvh Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Skal man følge "boka" skal man bruke både cleaner og heftprimer,men kun aceton har fungert godt for meg.... Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
taunus Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Jeg ville abolutt annbefale sliping etter aceton.Da mener jeg bare ripe opp sidene. Aceton kan hente ut gammelt snadder.Feks. såpe og voks. Det nye limet må hefte mekanisk. Og det gjør det ikke hvis naten er forurenset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.