Jump to content

Video av Hanto 24


BåtfrelstMagasin

Recommended Posts

Kjempefin video, og flott tiltak :) Hantoen er ei fin snekke som går fint i sjøen. Ser ut som den skjærer sjøen bedre enn min Nidelv 24 i alle fall.

 

Har vært innom siden deres og sett de andre videoene også.

 

Det hadde vært supert med litt mer info om båtene også, litt sånn ala Autofilprogrammene hadde. Litt teknisk info, og historien bak kanskje.

Det hadde og vært fint med litt motor og sjølyd, og ikke bare musikk.

 

Men absolutt moro :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Tror jammen jeg skal lage en liten video å legge ut når jeg skal selge båten. Fikk jo utrolig mye mer forståelse av hvordan den så ut inni enn å titte på masse bilder.

 

ps i neste film synes jeg kanskje at han som er med på filmen heiser opp buksa :tongue:

 

 

Ellers synes jeg dette var skikkelig artig og gleder meg til deg kommer flere filmer. Dere kan jo tilby folk med påter liggende ute på finn.no å komme å lage film av deres båt. Mot betaling selvfølgelig. Så får dere penger og flere båter på film, og de får film som forhåpetligvis gjør at båten selges raskere osv.

Link to post
Share on other sites

Takk for alle positive tilbakemeldinger nok en gang!

 

@Cheetah

Sollux 24 ser da veldig fin ut. Dette er helt klart en båt vi kommer til å se på i fremtiden!

 

 

@Glalaksen

Video er helt topp når det gjelder å vise frem båten visuelt. Dette har vært en av våre hovedmål med start av Båtfrelst. Vi jobber veldig med å få ut best mulig visuelle opplevelser fra båtlivet. Det er da helt topp med video, og dette er noe vi kommer til å satse på fremover. Flere filmer av mange type båter, både brukte og nye vil komme. Vi har som mål å nå en bred målgruppe. Så her er det bare å følge med på forumet!

 

Ideen med å tilby video av båter som er til salgs på finn.no er en fantastisk ide. Vi har allerede tenkt over dette, og vi er godt i gang med å finne noen som er villige til å få sin båt på vår nettside vist på video. Vi har også andre ideer relatert til dette. Dette er noe som snart vil komme. Hvis dere her på båtplassen har en båt som dere vil vise frem, eller som skal selges, lager vi gjerne video av disse.

 

Takk for gode tips og innspill. Flere videoer kommer! :thumbsup:

 

MVH Båtfrelst

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...