BåtfrelstMagasin Startet 25.Mai.2011 Del på Facebook Startet 25.Mai.2011 Trykk her for å se filmen Her er en video av en flott snekke fra 1980- tallet. Hanto 24 er en flott snekke som like godt kan være en familie båt som en ungdomsbåt. Mvh Båtfrelst Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Tøft!!! Hva med å presse inn litt historie om Hanto'en ? Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 kjempe fin video :) fant akkururat ut hvor min kansje kommende integrerte kjøleboks kommer til og bli montert i min sjømann22 :) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Herlig, slike vil jeg se flere av Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Benji Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Herlig, er selv eier av ei slik flott skuta. Er kjempefornøyd, akurat passe for mor og meg. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
BåtfrelstMagasin Svart 25.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Hei Tusen takk for positive tilbakemeldinger! Ja, denne båten er utrolig fin, og morsom å være på tur med. Flere av slike videoer kommer i nær fremtid. Mvh Båtfrelst Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Dette er videoer etter min smak Ser fra til flere videoer , og håper da at dere etter vært kommer med video av elwaro 30. og gjerne sollux 24 og kragerø 26 også Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
mormalv Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Kjempefin video, og flott tiltak :) Hantoen er ei fin snekke som går fint i sjøen. Ser ut som den skjærer sjøen bedre enn min Nidelv 24 i alle fall. Har vært innom siden deres og sett de andre videoene også. Det hadde vært supert med litt mer info om båtene også, litt sånn ala Autofilprogrammene hadde. Litt teknisk info, og historien bak kanskje. Det hadde og vært fint med litt motor og sjølyd, og ikke bare musikk. Men absolutt moro Sitér dette innlegget Link to post
BåtfrelstMagasin Svart 25.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Takk igjen for positive tilbakemeldinger, og takk for tips og triks til hva vi kan gjøre de neste videoen! Takk Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 25.Mai.2011 Del på Facebook Svart 25.Mai.2011 Flott båt Hadde vært kjekt og se video og historie av en sollux 24 ja Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 26.Mai.2011 Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 Tror jammen jeg skal lage en liten video å legge ut når jeg skal selge båten. Fikk jo utrolig mye mer forståelse av hvordan den så ut inni enn å titte på masse bilder. ps i neste film synes jeg kanskje at han som er med på filmen heiser opp buksa Ellers synes jeg dette var skikkelig artig og gleder meg til deg kommer flere filmer. Dere kan jo tilby folk med påter liggende ute på finn.no å komme å lage film av deres båt. Mot betaling selvfølgelig. Så får dere penger og flere båter på film, og de får film som forhåpetligvis gjør at båten selges raskere osv. Sitér dette innlegget Link to post
BåtfrelstMagasin Svart 26.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 Takk for alle positive tilbakemeldinger nok en gang! @Cheetah Sollux 24 ser da veldig fin ut. Dette er helt klart en båt vi kommer til å se på i fremtiden! @Glalaksen Video er helt topp når det gjelder å vise frem båten visuelt. Dette har vært en av våre hovedmål med start av Båtfrelst. Vi jobber veldig med å få ut best mulig visuelle opplevelser fra båtlivet. Det er da helt topp med video, og dette er noe vi kommer til å satse på fremover. Flere filmer av mange type båter, både brukte og nye vil komme. Vi har som mål å nå en bred målgruppe. Så her er det bare å følge med på forumet! Ideen med å tilby video av båter som er til salgs på finn.no er en fantastisk ide. Vi har allerede tenkt over dette, og vi er godt i gang med å finne noen som er villige til å få sin båt på vår nettside vist på video. Vi har også andre ideer relatert til dette. Dette er noe som snart vil komme. Hvis dere her på båtplassen har en båt som dere vil vise frem, eller som skal selges, lager vi gjerne video av disse. Takk for gode tips og innspill. Flere videoer kommer! MVH Båtfrelst Sitér dette innlegget Link to post
båt tommy Svart 26.Mai.2011 Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 tror du at dere kunne få ut en video om sjømann 22. hadde vært fint. Sitér dette innlegget Link to post
Risor23 Svart 26.Mai.2011 Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 fin video det her gutter =) skjønner godt dere ønsker å benytte fisheye, men blir nesten sjøsyk av det her ;D og litt mange fancy overganger. Pen båt det her. Ga meg mye bedre inntrykk enn hva bilder hadde fått til, så bra jobbet! Sitér dette innlegget Link to post
Mamma Mia Svart 26.Mai.2011 Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 (redigert) Dette var morsomt. Tror jammen jeg skal gjøre noe slikt jeg også når jeg blir ferdig med oppgraderingen etterhvert. Bra jobba Redigert 26.Mai.2011 av Hanto 24 fot (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.