Jump to content

olje til teak på badeplattform


bugs bunny

Recommended Posts

Jeg bruker vanlig teakolje jeg påfører i to omganger ved opplag på høsten og en gang før sjøsetting, og burde også ta en omgang midt i sesongen.

 

I år fikk jeg litt mange sorte prikker som ikke gikk av med båtvask, hvilket forteller meg at den påføringen jeg stadig tenker på å ta midt i sesongen snart burde prioriteres.

Link to post
Share on other sites

Heisann bruker bare Benar marin jeg .Har brukt det inne og ute . Men denna diskusjonen om hva som er best kan vi holde på med i den evige .Noen liker det , mens andre liker ikke det . Men du kan jo søke litt her også så for du mange meniger om dette .

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Som det er sagt her før; tema er diskutert i det nesten utømmelig også her på Baatplassen. Ta en titt i emneoversikten.

 

Men når det er sagt klarer jeg heller ikke å la være å anbefale Owatrol 1 (4-5 strøk) og toppe med 4-5 strøk Owatrol 2. Pusser lett over hvert år og smører på et nytt lag Owatrol2. Holder seg utrolig fint. Ser ut som lakk, men sprekker ikke og holder lenge.... Har ellers prøvd både teakolje og litt av hvert uten å være fornøyd.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...