harry92 Startet 26.Mai.2011 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2011 (redigert) heisann. her for en liten stund siden fikk jeg vite at snekka mi lå under vann. tenkte bare det her kan ikke stemme, siste jeg sjekke var at begge pumpene fungerte. men da jeg kom til båten var det bare så vidt hytta over vannet. ikke noe morsomt det med nok innabors og ikke helt i form. ringte da en kamerat som hjalp meg. tokk tau under båten og fikk jekka sånn at rekke kom over vannet, så fikk jeg brannvesnet til og komme med en pumpe jeg kunne låne. sånn at jeg fikk tømt båten for vann. etter at båten var tømt for vann dykka jeg under for og se om jeg kunne se noe skader eventuelt der vann kunne komme inn, da fant jeg ut av boltene som hoyolder propellhylsa hadde forsvunnet og hyllsa var helt løs, det er der vannet da har kommet inn. veldig kjipt. alt el må da byttes. hvis noen har en starter til en volvo penta md 2b i sandefjords område som skal selges billig så gjerne si i fra:=). .båt til salgs!!! Den perfekte familiebåt for deg som liker uforutsette stopper, havari og masse påkost. Med denne båten trenger du aldri å lure på hva du skal bruke pengene dine på. Bortsett fra disel og reperasjoner. God komfort, iskald AC, 7 seter og og dobbelseng. Husk telt og tannbørste. Med denne båten vet du aldri hvor lenge du blir borte. Du bør ha som vane og starte 2-3 dager før du ville dratt med en annen båt. Det samme gjelder på hjemturen. Sørg for ekstra feriedager i bakhånd. Baserer du deg på denne båten vil du neppe komme til avtalt tid noe sted, noensinne igjen. Men for all del. Spennende er det alltid å kjøre Windstar. Er du i tillegg plaget med LAVT blodtrykk, vil du i fremtiden være helbredet. Uten engang å besøke Snåsamannen. båten er pen å se til. Men sku ikke hunden på hårene. Dette er en ulv i fåreklær.. Ikke råte. Byttet alle deler opp til flere ganger. rådelager i motor 2008. Men litt bankelyd ved pådrag. Veiv er nok kanskje litt skjev? Men har brukt den slik uten problem siden Desember 2008. Det har vært så mange andre problemer at det har vært en bagatell. Girkasse er overhalt for litt siden. Kvitteringer for ca 100000kr. Masse utstyr. Kodelås for å låse/åpne kalesja i tillegg til fjernstyrt sentrallås. Har forresten rotet bort koden. Helårspropell kjørt max 30mil. Siden har den kun blitt kjørt på båthenger. Perfekt for ungene på lange turer. God å sove i mens man venter på kystvakta.. mvh mathi92 Redigert 26.Mai.2011 av mathi92 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Joakim Brunsvik Svart 26.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2011 hehehe, den teksten var morsom den Sitér dette innlegget Joakim Brunsvik Link to post
krisachsen Svart 27.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2011 haha, drit fet tekst!! kjipt at båten din sank da! har den ligget ut i vinter ? Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
harry92 Svart 8.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2011 hehe, båten har vært på land hele vinetern Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.