Tom Rør Startet 26.Mai.2011 Del på Facebook Startet 26.Mai.2011 Dieselmåleren min har sluttet å virke, og da jeg skal skru den ut, sitter den fast. Klarer å dra litt til hver side,men det er alt. Er det bare å "dra til"? Denne sitter fast! Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 26.Mai.2011 Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 Du har vel 2 dieseltanker. Klarer du å komme til den den andre tanken for å kjenne om den giveren sitter like godt fast? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
håpløs Svart 26.Mai.2011 Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 Trikset er å sette skiftenøkkelen over den sorte plast delen og skru opp mot klokka. Om den er slik at den beveger seg litt så er det nok O-ringen i gummi som har "limt" seg fast og denne krever litt brutal makt for og løsne. Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
cheetah Svart 26.Mai.2011 Del på Facebook Svart 26.Mai.2011 Brukte selv rørtang for å få min løs. Bare å ta i Kan være at du må skifte ut O ringen etterpå. Hos meg ble den ødelagt. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 27.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2011 Takk! Det var det jeg ville høre:-) Tar i som faa.. bare jeg da! Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 27.Mai.2011 Del på Facebook Svart 27.Mai.2011 Sitter den fortsatt fast? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Tom Rør Svart 27.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2011 Ligger i Drøbak gjestehavn, så jeg har ikke fått prøvd ennå! Prøver i morgen etter en god gyngende natts søvn:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.