Arnt-Ove Startet 28.Mai.2011 Del på Facebook Startet 28.Mai.2011 hva må eg gjøre for å skru opp min Yamaha 9,9 2001 modell Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 28.Mai.2011 Del på Facebook Svart 28.Mai.2011 Tar jeg ikke helt feil så er det bare til og bruke en tang og vri opp enn tapp som stikker ned fra ei dreieskive, som da gjør at en kan gi mer gass. Er ikke sikker på om det er slik på denne modellen, men vet at det er så enkelt noen Yamaha:) Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 28.Mai.2011 Del på Facebook Svart 28.Mai.2011 Stoppere for reedventiler må åpnes mer også, til ca. 6 mm Sitér dette innlegget Link to post
Arnt-Ove Svart 3.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 jeg snakket med en som jobber for yamaha å han sa at det var noe inni forgasseren som måtte åpnes mer opp, er det noen som har gjort dette før ? Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Det finnes beskrevet her på forumet hvis du søker litt... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Smaapala Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Hei Om jeg ikke tar feil så levers Yamaha 9.9 HK i 2 versjoner. en som er 9.9 hk og en som er nedskrudd fra 15 til 9,9. Dette er to forskjellige motorer. Smaapala Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.