Jump to content

Stemningsbilde fra havna i dag......

Stein-Erik

Recommended Posts

Stemmer det ja!!!

Og i morgen tidlig skal jeg ut å seile!!!  Gleder meg som en unge!  Blir vel bare meg, men det er bedre å være alene på fjorden enn å ha med noen som egentlig ikke vil være der......

SE

:wink:

Hver gang jeg trasker forbi, tror jeg det er folk ombord hos deg. I dag strakk jeg hals, og fant ut at lampa var ganske så ensom...

Suzuki

No boat needed..

Ytterst på piren ligger jeg.

Og like ved Stein-Erik ligger Far Out.

Brygga ? Pir 4 ved FB1860 i Frognerkilen, Oslo.

Trur eg.

Suzuki

Siluetten av Oscarshall slott til høyre i bildet er karaketristisk for de som er lokalkjent rundt Frognerkilen!  :wink:

Skal noe til å bli vinterhater av sånne bilder!  :smiley:

Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! :smiley:

Hver gang jeg trasker forbi, tror jeg det er folk ombord hos deg. I dag strakk jeg hals, og fant ut at lampa var ganske så ensom...

Suzuki

Hehe...  ja, ikke så rart det!  Må jo bruke de 100w til noe!!!

Men jeg er  innom flere dager i uka, så det er jo ikke umulig at jeg er der!!  Jeg og en kompis har båtene ved siden av hverandre, og jeg har satt på et stativ på hans nå!  Jeg venter på nye seil, og skal teste dem for eventuelle justeringer - derfor blir nok ikke min pakket inn på en stund ennå!

Vi får ta en prat i havna en dag - hvis vi ikke allerede har gjort det!!!!

Jeg er der ihvertfall i morgen - naben min i den andre 32'en skal også ned en tur da!

Vi sees!

SE

• 2 måneder senere...

Ikke akkurat bilde fra i dag - for i dag så snør det! :cryin: ---> #%¤@£$ !!

- Men fra i går kveld, akkurat da sola forsvant nedom horisonten. Total stillhet, og et lys som ut fra en akvarell - eventyrlige fargenyanser, ubeskrivelig. Døm selv! En trollsk stemning i gammelrosa! :wink:

God helg til baatplassen's venner!

Bilde

Bilder viser Kjøkøysundet (Kråkerøy / Fredrikstad) mot sør-vest, Vesterøy i gråblå i bakgrunnen.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Ikke akkurat bilde fra i dag - for i dag så snør det!  :cryin:  --->  #%¤@£$ !!

- Men fra i går kveld, akkurat da sola forsvant nedom horisonten. Total stillhet, og et lys som ut fra en akvarell - eventyrlige fargenyanser, ubeskrivelig. Døm selv!  En trollsk stemning i gammelrosa!  :wink: 

God helg til baatplassen's venner!

Bilde

Bilder viser Kjøkøysundet (Kråkerøy / Fredrikstad) mot sør-vest, Vesterøy i gråblå i bakgrunnen.

<{POST_SNAPBACK}>

Det skvælper ikke mye her, Walther! Koslig bilde som har mange fine detaljer. Her kan man sitte å drømme seg bort. Det er liksom som man kjenner seg igjen, selv om man er mossing!

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

- Men fra i går kveld, akkurat da sola forsvant nedom horisonten. Total stillhet, og et lys som ut fra en akvarell - eventyrlige fargenyanser, ubeskrivelig. Døm selv!  En trollsk stemning i gammelrosa!   :

Hulda lengter etter å komme utpå. For tiden ligger eieren langflat og sveiser nytt eksosanlegg.

Bilde

Det tar nok fremdeles et par uker før jeg kommer utpå, dette er omfattende greier. Det ser tåkete ut på bildet, det er sveiserøk. Jeg vil heller ut i solnedgangen til Walter og de andre.

Redigert av Hulda (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...