Stein-Erik Startet 13.November.2004 Del på Facebook Startet 13.November.2004 Trenger vel ikke flere kommentarer...... Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 13.November.2004 Del på Facebook Svart 13.November.2004 Du har ikke oppgitt bosted i info'en din så hvor er denne hjemmehavna di? Men bildet var vakkert og stemningsfullt, ja. Eia var jeg der ... Skvulpen - som har storm og uvær i hjemmehavna i Ålesund i dag ... Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 13.November.2004 Del på Facebook Svart 13.November.2004 Ytterst på piren ligger jeg. Og like ved Stein-Erik ligger Far Out. Brygga ? Pir 4 ved FB1860 i Frognerkilen, Oslo. Trur eg. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Stein-Erik Svart 13.November.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.November.2004 Stemmer det ja!!! Og i morgen tidlig skal jeg ut å seile!!! Gleder meg som en unge! Blir vel bare meg, men det er bedre å være alene på fjorden enn å ha med noen som egentlig ikke vil være der...... SE Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 13.November.2004 Del på Facebook Svart 13.November.2004 Stemmer det ja!!! Og i morgen tidlig skal jeg ut å seile!!! Gleder meg som en unge! Blir vel bare meg, men det er bedre å være alene på fjorden enn å ha med noen som egentlig ikke vil være der...... SE Hver gang jeg trasker forbi, tror jeg det er folk ombord hos deg. I dag strakk jeg hals, og fant ut at lampa var ganske så ensom... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Jens_P Svart 13.November.2004 Del på Facebook Svart 13.November.2004 Ytterst på piren ligger jeg. Og like ved Stein-Erik ligger Far Out. Brygga ? Pir 4 ved FB1860 i Frognerkilen, Oslo. Trur eg. Suzuki Siluetten av Oscarshall slott til høyre i bildet er karaketristisk for de som er lokalkjent rundt Frognerkilen! Skal noe til å bli vinterhater av sånne bilder! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Suzuki Svart 13.November.2004 Del på Facebook Svart 13.November.2004 Vel,var neddom å henta påhengeren og tok et generelt overblikk i sted. Spesielt varmt var det ikke. Selv om det var klart og fint. Skulle rota fram tørrdrakta nå, fjorden er ekstrem klar om dagen..( som vanlig for årstiden.. ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Stein-Erik Svart 13.November.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.November.2004 Hver gang jeg trasker forbi, tror jeg det er folk ombord hos deg. I dag strakk jeg hals, og fant ut at lampa var ganske så ensom... Suzuki Hehe... ja, ikke så rart det! Må jo bruke de 100w til noe!!! Men jeg er innom flere dager i uka, så det er jo ikke umulig at jeg er der!! Jeg og en kompis har båtene ved siden av hverandre, og jeg har satt på et stativ på hans nå! Jeg venter på nye seil, og skal teste dem for eventuelle justeringer - derfor blir nok ikke min pakket inn på en stund ennå! Vi får ta en prat i havna en dag - hvis vi ikke allerede har gjort det!!!! Jeg er der ihvertfall i morgen - naben min i den andre 32'en skal også ned en tur da! Vi sees! SE Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 28.Januar.2005 Del på Facebook Svart 28.Januar.2005 Ikke akkurat bilde fra i dag - for i dag så snør det! ---> #%¤@£$ !! - Men fra i går kveld, akkurat da sola forsvant nedom horisonten. Total stillhet, og et lys som ut fra en akvarell - eventyrlige fargenyanser, ubeskrivelig. Døm selv! En trollsk stemning i gammelrosa! God helg til baatplassen's venner! Bilder viser Kjøkøysundet (Kråkerøy / Fredrikstad) mot sør-vest, Vesterøy i gråblå i bakgrunnen. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
JanS/EIR Svart 28.Januar.2005 Del på Facebook Svart 28.Januar.2005 Ja her har du virkelig fanget øyeblikket og stemningen, Walter_S! Sitter her og minnes at jeg "nesten" flyttet til Kråkerøy i unge dager, tok turen og inspiserte landskapet, det er vakkert! mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Astor Svart 28.Januar.2005 Del på Facebook Svart 28.Januar.2005 Ikke akkurat bilde fra i dag - for i dag så snør det! ---> #%¤@£$ !! - Men fra i går kveld, akkurat da sola forsvant nedom horisonten. Total stillhet, og et lys som ut fra en akvarell - eventyrlige fargenyanser, ubeskrivelig. Døm selv! En trollsk stemning i gammelrosa! God helg til baatplassen's venner! Bilder viser Kjøkøysundet (Kråkerøy / Fredrikstad) mot sør-vest, Vesterøy i gråblå i bakgrunnen. <{POST_SNAPBACK}> Det skvælper ikke mye her, Walther! Koslig bilde som har mange fine detaljer. Her kan man sitte å drømme seg bort. Det er liksom som man kjenner seg igjen, selv om man er mossing! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
KOB Svart 28.Januar.2005 Del på Facebook Svart 28.Januar.2005 Herlig bilde. Det er det jeg sier - skjærgården i Østfold er flott. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
GeirFrode Svart 28.Januar.2005 Del på Facebook Svart 28.Januar.2005 Bare en ting å si: Helt nydelig! Gi oss gjerne flere slike bilder Walter....God helg!! Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 28.Januar.2005 Del på Facebook Svart 28.Januar.2005 (redigert) - Men fra i går kveld, akkurat da sola forsvant nedom horisonten. Total stillhet, og et lys som ut fra en akvarell - eventyrlige fargenyanser, ubeskrivelig. Døm selv! En trollsk stemning i gammelrosa! : Hulda lengter etter å komme utpå. For tiden ligger eieren langflat og sveiser nytt eksosanlegg. Det tar nok fremdeles et par uker før jeg kommer utpå, dette er omfattende greier. Det ser tåkete ut på bildet, det er sveiserøk. Jeg vil heller ut i solnedgangen til Walter og de andre. Redigert 28.Januar.2005 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.