Vetle93 Startet 28.Mai.2011 Del på Facebook Startet 28.Mai.2011 Kjære båtfolk! Noen av dere kjenner kanskje til båtmagasinet Båtens Verden (www.b-v.no) fra før av - som lages av tre 17-åringer fra Fredrikstad, og utkommer fire ganger årlig. Vi ønsker å lage et godt båtblad som kan glede båtfolket - og derfor ønsker vi å høre hva dere ønsker å lese om i et båtmagasin, og tar den frihet å opprette en tråd her. Det er jo alltids interessant å høre hva andre er opptatt av. Vi blir også veldig glade for konkrete tips, for eksempel om du har en spesiell/kul båt vi kan lage en sak på. For å klare å lage et godt blad er vi også avhengige av å få med oss noen som er dyktige i faget. Jeg vil sette stor pris på å få kontakt med noen som kunne tenke seg å skrive en sak i hvert nummer som omhandler sine interesser, enten det er tekniske saker eller andre synspunkter. Tusen hjertelig takk - og riktig god sommer! Vetle Børresen, ans. red. vetle@b-v.no Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 28.Mai.2011 Del på Facebook Svart 28.Mai.2011 Jeg har sagt opp både båtmagasinet og båtliv, og sitter bare igjen med Båtens verden. Jeg tegnet abbonnement hos dere på messen i starten. Jeg syns dere har gjort en god jobb gutta ! Jeg savner mer stoff om bruktbåter i båtbladene, for det fenger menigmann, og er ofte innenfor rekkevidde for folk flest! Hilsen Tom rør Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 30.Mai.2011 Del på Facebook Svart 30.Mai.2011 Ett tips er jo å ta kontakt med Amalie36 her på BP og lage en artikkel på runaboat'en han bygget i fjor vinter. Han bor i Fredrikstad, så det bør jo være en smal sak. Ett besøk hos gutta på Isegran for de som liker treseilere. I Fredrikstad har dere også motorlaget Tøffe, som har over 250 gamle båtmotorer i sin samling. Holder til i den gamle slippen på Trosvikstranda. "verftsbesøk" hos Hydrolift, SeaKing, Cormate, Gozzi og Goldfish er vel også mer eller mindre i "mopedavstand" for dere. Da har dere noen innspill på ting dere finner i nærområdet men som har interesse ut over det lokale. Jeg har abonnert på bladet en stund, og synes dere snart kan droppe å poengtere at bladet er laget av 17-åringer. Det står fint på egne ben og trenger ikke "sympati-stemmer" lenger. Stå på Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
jandrea Svart 30.Mai.2011 Del på Facebook Svart 30.Mai.2011 Reportasjer fra de mange uthavner mellom moss og svenskegrensa skulle vel også være innen for rekkevidde. Særlig de litt bortgjemte som ikke alle vet om og som ikke havneguidene skriver om. Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
onkel_ove Svart 30.Mai.2011 Del på Facebook Svart 30.Mai.2011 Skal inn å bestille 4-utgavers abonnoment...så kan jeg heller uttale meg etterpå. For helt ærlig så har ikke de "andre" bladene trigget meg til å verve meg selv...Men uansett, det jeg savner i andre båtblader er bla: Repotasjer fra "vanlige" folk, i "vanlige" båter..det kan være at en følger en familie igjennom en sessong, en uke, eller bare igjennom vårpussen. Det er lite interessant for meg å vite at Princess kommer med en ny båt på 162 meter,fot eller cm. og får 8 sider stoff om den båten...for å stikke fingeren i jorden, så kommer jeg vel ikke til å få råd til en slik en...Ikke at det ikke er lov å drømme..men det er jo stort sett det båtbladene oversvømmes av..."båtdrømmer" Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Astor Svart 15.April.2015 Del på Facebook Svart 15.April.2015 Vi har etterlyst påskebilder til vår utgave 4-15. Send inn ditt bidrag! Alle bilder som blir benyttet i bladet blir påskjønnet. Fristen gikk ut i dag men vi strekker oss uken ut. Send i beste kvalitet til; astor@batensverden.com Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kenneth82 Svart 16.April.2015 Del på Facebook Svart 16.April.2015 Sendt inn! :) Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 16.April.2015 Del på Facebook Svart 16.April.2015 Sendt inn:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.