Tornado_K Svart Torsdag 11:08 Link til dette innlegget Svart Torsdag 11:08 Hei Viksundfans. Har nylig kjøpt en 2010 modell 360, og har hatt noen fine småturer ila. høsten, men registrerer at låsemekanismen for døren til badeplattformen til stadighet går til åpen stilling, selv mens den ligger fortøyd i havn. Er det noen som har et godt tips, evt. å kjøpe en annen versjon? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart Torsdag 12:42 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 12:42 @Tornado_K Post gjerne et bilde av låsemekanismen. Det kan være ulike versjoner på ulike modeller/årganger. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
JRK Svart igår klokken 09:00 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:00 På min hadde jeg det samme. Vet ikke hva låsemekanismen heter, men det er en en «skyvespake» som henger på døren. Denne skyves horisontalt inn i ett feste i dørkarmen. Når du låser så vippes spaken opp eller ned. Vipper du den opp så sklir den tilbake til åpen posisjon og døren åpner seg. Vipper du den ned så holder den seg på plass Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden En skåte vil nok gjøre susen... ... har tilsvarende på porten ut til plattformen. Har aldri opplevd at porten har blitt åpnet ufrivillig. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 19 timer siden Link til dette innlegget Svart 19 timer siden Ja det er denne som står originalt på min 340 2007 model. Hos meg er det slik at når vinden blåser i luka og kula er vendt opp, så sklir den sakte ned og låsen åpner seg selv. men som skrevet med kula vendt ned så holder låsen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.