Steinsvigen Startet 28.Mai.2011 Del på Facebook Startet 28.Mai.2011 I fjor kjøpte eg ein brukt propell som har ein del meir skjering 18" Den gamle propellen var 18"*13",motoren hadde ingen problem med den. Kjøpte ein 18" *18" båten gjekk med 2 knot meir. Men eg har myst 350 rpm på max turtall tengte i år å justert propellen litt ..det er her mitt spørsmål kjem inn. Noen som har vert borti dette eller har ein god ide? mvh Frode Sitér dette innlegget http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
TPeck Svart 28.Mai.2011 Del på Facebook Svart 28.Mai.2011 Hei. Skriv ned all data på propell, båt og motor. Turtall, effekt, fart, vekt etc. Og send den til wind race. De kan modifisere proppeler etter ønske. Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 28.Mai.2011 Del på Facebook Svart 28.Mai.2011 Det finnes også en propell spesialist i Arendal.Olle Terjesen----------- Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 28.Mai.2011 Del på Facebook Svart 28.Mai.2011 Og send den til wind race. Det finnes også en propell spesialist i Arendal.Olle Terjesen----------- Dette er samme firma. Olle Terjesen eier og driver Winrace Propellers, ordner det meste (hvis han har tid) Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
Polarn Svart 28.Mai.2011 Del på Facebook Svart 28.Mai.2011 Jepp, man kan endre stigningen ved bruk av pitch blocks. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
ivar Svart 28.Mai.2011 Del på Facebook Svart 28.Mai.2011 stigning kan endres, men oftest ikke mer enn etpar tommer såvidt jeg har skjønt..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.