nordan family 27 Startet 30.Mai.2011 Del på Facebook Startet 30.Mai.2011 Jeg har tenkt å trekke om puter og sofa inne i kabinen, samt førersete. Dette er i sum litt store og klumpete enheter, så jeg får det ikke ut/inn av båten i opplag, så det får bli nå i sesongen. Håper på et sted i Oslo eller Akershus som gjør en god jobb, til akseptabel pris. Jeg ser for meg å finne et stoff som ligner på det som en gang var der (lyseblått velour-lignende greier). Er det noen som kan anbefale et sted i Oslo / Akershus? Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 30.Mai.2011 Del på Facebook Svart 30.Mai.2011 Sjekk ut Rønsdal i Asker Selv har jeg ikke erfaring fra noe de har laget, men andre her inne har kanskje erfaring fra dette stedet? KK Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Prøv Kalesjemakeren ! Han holder til litt nord for oslo, men kommer på befaring til båten! Sitér dette innlegget Link to post
Biscaya Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Rønsdal er konkurs og båt/motordelen er overtatt av Holmen Slipp. Systuen er overtatt av Bjørns Møbeltapetsering. Ellers ligger Doxa Interiør i samme område. Samme emnet ble for øvrig diskutert et par år tilbake ..... Sitér dette innlegget Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
nordan family 27 Svart 31.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Takker for tips. Da står -Kalesjemakeren (Eidsvoll?) -Bjørns møbeltapetsering -Doxia Interiør -Bentes systue på listen, hvor det ser ut til å være erfaring med den første og den siste i positiv retning. Syndes den indikerte prisen hos Kalesjemakeren i den andre tråden virket attraktiv. Men jeg skal koste på meg en telefonrunde til samtlige. Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Det er en kar på Åkerne på vei fra Lillestrøm mot Fetsund. Han har jeg brukt tidligere til å trekke om samtlige seter i en Båt. Resultatet var langt bedre en nytt og prisen oppfattet jeg den gangen som MEGET rimelig. Hyggelig fyr også ;) Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
26 Gimsøy Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Han på Åkrene heter Aas Salmakeri med tlf 63 88 40 17 Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
Bartesam Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Bjørns Møbeltapetsering er rimelige. Fikk sydd opp kalesje, skiftet vindu, renset, fjernet jordslag, impregnert og laget en luke til taket i styrhuset for 3450 spenn. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.