Vegabond Startet 31.Mai.2011 Del på Facebook Startet 31.Mai.2011 Hei! Finnes det noen database over riktige data på kjøretøy? Derfor jeg spør er fordi jeg har en båthenger som har tillatt totalvekt på 1000kg, og båten min + henger er 1140kg. På skiltplata så står det noe om 1300kg... Hva gjelder og hvordan er det? Legger ved bilde av skiltplata. Mvh Robert. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Tipper skiltet gjelder koplingen til hengeren. Tillatt nytelast finner du i vognkortet. Og etter hva du selv sier så er hengeren alt for liten til din båt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lagavulin Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 "Zul. Gesamtmasse" betyr vel tillatt totalvekt? Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
pipp Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 "Zul. Gesamtmasse" betyr vel tillatt totalvekt? Stemmer det, men det er vognkortet som gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Finnes det noen database over riktige data på kjøretøy? Ja, databasen finnes og den heter Autosys (motorvognregister og førerkortregister). Men du må få hjelp av Statens Vegvesen eller politiet som har tilgang. Og kanskje andre også. Men det letteste er vel å se i vognkortet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.