skorpo Startet 31.Mai.2011 Del på Facebook Startet 31.Mai.2011 Eg har eit par bomullssegl som skulle vore barka. Det vart ikkje laga barkelog i fjor, og dersom det skal bli gjort i år, blir det ein feriesyssel i seg sjølv - og seglet vert ikkje klart før ferien er gått. Kor kan eg få kjøpt impregnering til bomullssegl? Segla bør få den raudlege fargen som bomull får etter barking. Sitér dette innlegget Link to post
Olav2 Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Hva med denne? http://www.marineshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10517127;c:100513 burde være enkelt å få tak i Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 2.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Takk for svar. Men eg skulle gjerne funne ei impregnering med farge i. Sitér dette innlegget Link to post
Olav2 Svart 30.Juni.2011 Del på Facebook Svart 30.Juni.2011 Kan du ikkje farge seilene først og så impregnere? Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 23.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2011 Det vart til at eg barka på tradisjonelt vis. Dessverre hadde eg ikkje nok rein bjørkebork, så det vart litt ymse, og kanskje tok eg vel mykje tjære i blandinga, så det vart i svartaste laget. Men prosessen med barking var ein enkel prosess Det fungerer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.