Jump to content

Hvordan skrive navn på båten?

Flistrar

Recommended Posts

• 10 måneder senere...

Hva er god kotyme for å sette navn på båten?

Jeg har litt lyst å ha med navnet på hjemmehavna under selve båtnavnet, men ser dette dumt ut når man har navnet på overbygget på siden av båten?

Jeg tenker litt sånn at det er mest naturlig å ha navnet på hjemmehavna akter og ikke på sidene, men jeg har i utgangspunktet ikke tenkt å ha noe navn akter på båten fordi det blir delvis skjult av badestige og ankerspill uansett.

En annen ting er at etter at jeg fjernet de gamle registreringsbokstavene som sto der fra før, så er det jo forskjell på fargene på gelcoaten der de gamle bokstavene har stått. Vil dette ikke synes når jeg plasserer nye bokstaver oppå, eller vil det se rart ut?

Jeg har tenkt tanken på å få navnet på treskilt istedenfor, da det vil dekke over totalt, men jeg synes ikke det ser særlig pent ut på de plastsnekkene jeg har sett med navneskilt i tre.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...