Jump to content

Skal kjøpe ankervinsj til NB820


Likeråfiske

Recommended Posts

Jeg tviler på at det er noe problem å benytte en annen, bedre og billigere vinsj enn Engbo. Jeg forhandler og monterer alle merker, men synes absolutt at vinsjene fra quick er de som fungerer best i lengden. All mikkmakk-elektronikken til Engbo skaper bare problemer når den er noen år gammel mens ilas-vinsjer ruster i filler... :headbang: Seatronic pleier å ha bra priser på disse vinsjene :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Da har du helt sikkert ikke engbo sitt fantastiske endestoppsystem. De nye styringsboksene som har vært de siste 5 årene har det vært mye trøbbel med og båtforhandlere har vært beheftet med mange reklamasjoner pga. feil i disse styringene.

 

Endestoppen hos meg fungerer slik at ankeret går inn med høy hastighet til det stopper når det er en drøy halvmeter igjen. Deretter trykker jeg på knappen ved siden av den første, og ankeret fortsetter sakte, sakte til det er helt på plass, og vinsjen slår seg av. Jeg velsigner den dagen jeg fikk installert Engbo-vinsjen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...