Likeråfiske Startet 1.Juni.2011 Del på Facebook Startet 1.Juni.2011 Noen som vet hvilken ankervinsj som oftest brukes på NB 820, Sport i mitt tilfelle. Tror mange har Engbo, men hvilken modell og hvor stort anker er nødvendig. Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
Godvik Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Hei. Hvorfor tar du ikke bare en telefon til NB Marine AS? Spør etter Leon Veland, så er jeg helt sikker på at han kan hjelpe deg. MVH Godvik Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza 1 Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Hentet fra Engbo sine sider; NB 820 Sitér dette innlegget Link to post
Likeråfiske Svart 1.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Ja d kan jeg jo gjøre, sendte NB mail men fikk ikke noe svar. Tengte noen kansje hadde funnet et rimeligere og like bra alternativ som Engbo. Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
Likeråfiske Svart 1.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Takk Ibiza, den siden har jeg oversett. Nå vet jeg hva jeg kan sammenligne med. Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
Faxen Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Trøv Quick fra Seatronic. Enkel uten allverdens elektronikk som fusker. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Kaftein ØL Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Jeg tviler på at det er noe problem å benytte en annen, bedre og billigere vinsj enn Engbo. Jeg forhandler og monterer alle merker, men synes absolutt at vinsjene fra quick er de som fungerer best i lengden. All mikkmakk-elektronikken til Engbo skaper bare problemer når den er noen år gammel mens ilas-vinsjer ruster i filler... Seatronic pleier å ha bra priser på disse vinsjene Sitér dette innlegget Link to post
Stephan Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 All mikkmakk-elektronikken til Engbo skaper bare problemer når den er noen år gammel [...] Jeg har en Engbo-vinsj på min snekke. Blytau, 16 kg anker. Alder innpå 15 år. Har fungert prikkfritt i alle år. Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Da har du helt sikkert ikke engbo sitt fantastiske endestoppsystem. De nye styringsboksene som har vært de siste 5 årene har det vært mye trøbbel med og båtforhandlere har vært beheftet med mange reklamasjoner pga. feil i disse styringene. Sitér dette innlegget Link to post
Stephan Svart 3.Juni.2011 Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 Da har du helt sikkert ikke engbo sitt fantastiske endestoppsystem. De nye styringsboksene som har vært de siste 5 årene har det vært mye trøbbel med og båtforhandlere har vært beheftet med mange reklamasjoner pga. feil i disse styringene. Endestoppen hos meg fungerer slik at ankeret går inn med høy hastighet til det stopper når det er en drøy halvmeter igjen. Deretter trykker jeg på knappen ved siden av den første, og ankeret fortsetter sakte, sakte til det er helt på plass, og vinsjen slår seg av. Jeg velsigner den dagen jeg fikk installert Engbo-vinsjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.