Batdilla Svart 11.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2003 ...Hjalmar på pinsetur har oversikten fra babord yndlingsplass i havn!Hjalmar lurte på om ferieturen går til Sverige i år, slik at han får sjekket opp noen svenske ryper igjen... Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 11.Juni.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2003 Hjalmar lurte på om ferieturen går til Sverige i år, slik at han får sjekket opp noen svenske ryper igjen... ...vel...han er ganske maritim på den siden også, så på sjøen har vi både måke og terneskrik ombord! Ellers er han ekspert på "vente-signalet" som Radio Stockholm bruker før sending av værmeldinger. Han kjører gjennom hele registret av elektronikk-lyder ombord, inklussive naturtro mobil-lyd hvor han svarer "...hallo, hallo?". Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 11.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2003 ...Ellers er han ekspert på "vente-signalet" som Radio Stockholm bruker før sending av værmeldinger. Han kjører gjennom hele registret av elektronikk-lyder ombord, inklussive naturtro mobil-lyd hvor han svarer "...hallo, hallo?".I disse cybertider - du har ikke mulighet til å ta opp en snutt med ham på PC'n da - så kan vi hekte det på denne tråden? Har du ikke egen hjemmesideplass, kan du maile det til batdilla@baatplassen.no - så fikser jeg resten. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 11.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2003 Hadde Hjalmar kunnet lese og skrive, hadde han nok vært en flittig bidragsyter her på baatplassen. Kanskje han kan gå skrivekurs i løpet av vinteren? Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 11.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2003 Shira (også kjent som Shira Confuses.. ) har vært fast innventar i joller og snekker i mange år. I snekka trives hun, og kan vandre rundt som hun vil. Eneste gangene hun har feilberegnet og gått i vannet er når hun blir ivrig etter å komme i land og hopper for tidlig. Da henger hun gjerne i forlabbene i bryggekanten en stund før hun finner ut at eneste utvei er å slippe taket. Har en mistanke om at det bare er en unnskyldning for å få lov til å bade!! I jolla trives hun best i baugen. Hun klamrer seg fast uansett, så lenge jeg ikke slår revers går det bra! Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 11.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2003 En nydelig hund Du har.....Er det en Novia/"Toller"? Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 11.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2003 Har du noen gang prøvet å slå revers? Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 11.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2003 En nydelig hund Du har.....Er det en Novia/"Toller"? Jo takk! Akkurat passe stor, og alltid blid og fornøyd. Det er en blanding av Irsk og Gordon Sether. Ganske flink på skogsfugljakt også! Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 11.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2003 Har du noen gang prøvet å slå revers? Hehe, ja har sjekket forsiktig at hun klarer å holde seg fast i jolla. Hun legger seg flat og sitter som støpt når det trengs. Kona holder i halen hvis det kommer store bølger! Det er ikke akkurat snakk om bånn gass når hun sitter slik! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 9.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2003 Her er Fant som er skipshunden ombord. Han er blandingsrase av Border Collie og Labrador. Liker seg godt ombord i båt. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 9.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2003 Jesper er en Engelsk Springer Spaniel som nå er 4 mnd gammel. Er førstereisgutt, har såvidt lært å sette sjøbein og skal på 3 ukers båtferie til helgen. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
PanPan Svart 10.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2003 Hjalmar i rollen som *den snakkende skillpadden*: "Ship-O-Hoiiiiii" Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 18.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2004 Drar frem denne igjen jeg, siden hund ombord er et aktuelt tema om dagen. Og sikkert for noen nye også. Ang. spørsmål om huder, kan jeg også anbefale Canis.no Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 18.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2004 Kanskje ikke rette måten å gjøre dette på men gjør det likevel.... Hvis det er noen her på forumet som er innteressert i en skipshund så ta kontakt på en IM. Tispa mi har hatt besøk av en annen hund fra nabolaget,så det gikk som det gikk det. Venter valper om en måneds tid sånn cirka. Dette er blanding av schæfer og labrador. Pris ca 1000 kr.. Kanskje ikke så båtrelatert men....(det kan jo bli en skipshund) mvh frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 12.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2004 Syntes denne var litt artig. Funnet på www.humor911.com: Hva en hund tenker når den er sammen med deg 1. Han skulle bare visst hva jeg har gjort i sofaen! 2. Ok, jeg lar ham leke med meg i fem minutter til... Det er så morsomt å se ham glad! 3. Hvorfor går han aldri ut på verandaen for å pisse og drite og markere reviret? 4. Hva fanken kaster han ballen dit bort for? 5. Jeg lurer på om ankelen hennes smaker godt... 6. Blir hun kjent med noen når hun aldri snuser dem i ræva? 7. Jeg tror jeg skulle gjemt liket av naboens katt bak treet i hagen i stedet for under kjøkkenbordet... 8. Hvilket teppe skal jeg harke opp beinrester på i dag? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.