Jump to content

Våre Dyrevenner ombord.


PanPan

Recommended Posts

Hjalmar lurte på om ferieturen går til Sverige i år, slik at han får sjekket opp noen svenske ryper igjen... :lol:

Bilde

 

...vel...han er ganske maritim på den siden også, så på sjøen har vi både måke og terneskrik ombord!

 

Ellers er han ekspert på "vente-signalet" som Radio Stockholm bruker før sending av værmeldinger. Han kjører gjennom hele registret av elektronikk-lyder ombord, inklussive naturtro mobil-lyd hvor han svarer "...hallo, hallo?".

Link to post
Share on other sites

...Ellers er han ekspert på "vente-signalet" som Radio Stockholm bruker før sending av værmeldinger. Han kjører gjennom hele registret av elektronikk-lyder ombord, inklussive naturtro mobil-lyd hvor han svarer "...hallo, hallo?".

I disse cybertider - du har ikke mulighet til å ta opp en snutt med ham på PC'n da - så kan vi hekte det på denne tråden? Har du ikke egen hjemmesideplass, kan du maile det til batdilla@baatplassen.no - så fikser jeg resten.
Link to post
Share on other sites

Shira (også kjent som Shira Confuses..   :lol: ) har vært fast innventar i joller og snekker i mange år.

 

I snekka trives hun, og kan vandre rundt som hun vil. Eneste gangene hun har feilberegnet og gått i vannet er når hun blir ivrig etter å komme i land og hopper for tidlig. Da henger hun gjerne i forlabbene i bryggekanten en stund før hun finner ut at eneste utvei er å slippe taket.  :lol:  Har en mistanke om at det bare er en unnskyldning for å få lov til å bade!!  :lol:

Bilde

Bilde

 

 

I jolla trives hun best i baugen. Hun klamrer seg fast uansett, så lenge jeg ikke slår revers går det bra!  :lol:

Bilde

Link to post
Share on other sites

Har du noen gang prøvet å slå revers?  :confused:

Hehe, ja har sjekket forsiktig at hun klarer å holde seg fast i jolla. Hun legger seg flat og sitter som støpt når det trengs. Kona holder i halen hvis det kommer store bølger!  :lol:  Det er ikke akkurat snakk om bånn gass når hun sitter slik!  :wink:

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Bilde

 

Jesper er en Engelsk Springer Spaniel som nå er 4 mnd gammel. Er førstereisgutt, har såvidt lært å sette sjøbein og skal på 3 ukers båtferie til helgen.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Kanskje ikke rette måten å gjøre dette på men gjør det likevel....

Hvis det er noen her på forumet som er innteressert i en skipshund så ta kontakt på en IM.

 

Tispa mi har hatt besøk av en annen hund fra nabolaget,så det gikk som det gikk det.

Venter valper om en måneds tid sånn cirka.

 

Dette er blanding av schæfer og labrador.

 

Pris ca 1000 kr..

 

Kanskje ikke så båtrelatert men....(det kan jo bli en skipshund)

 

mvh

 

frank v.

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Syntes denne var litt artig. Funnet på www.humor911.com:

 

Hva en hund tenker når den er sammen med deg

 

Bilde

 

1. Han skulle bare visst hva jeg har gjort i sofaen!

 

2. Ok, jeg lar ham leke med meg i fem minutter til... Det er så morsomt å se ham glad!

 

3. Hvorfor går han aldri ut på verandaen for å pisse og drite og markere reviret?

 

4. Hva fanken kaster han ballen dit bort for?

 

5. Jeg lurer på om ankelen hennes smaker godt...

 

6. Blir hun kjent med noen når hun aldri snuser dem i ræva?

 

7. Jeg tror jeg skulle gjemt liket av naboens katt bak treet i hagen i stedet for under kjøkkenbordet...

 

8. Hvilket teppe skal jeg harke opp beinrester på i dag?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...