Jump to content

Suzuki´s Joker i dag....


Stein-Erik

Recommended Posts

hehe - der var`n !

Du vet forsåvidt heller ikke hvem jeg er. Samarbeidet dog med deg da vi la ut bobleanlegget. Dessuten ble vi bedt ombord til den Sun Fizz båten. Så vet du det.

 

Forøvrig ser Jokeren ut til å ha det bra. Litt rot på dekk, mest rester fra jobben med cockpitteltet. Og den ene blåsa fra Sigurd da. Hei Sigurd .. !

 

Dessuten er båsen for smal. Nesten ikke plass til fendere jo..

 

PS - til helga ( lørdag ) blir det jobbing ombord. Kaffe ??

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

hehe - der var`n !

Du vet forsåvidt heller ikke hvem jeg er. Samarbeidet dog med deg da vi la ut bobleanlegget. Dessuten ble vi bedt ombord til den Sun Fizz båten. Så vet du det.

 

Forøvrig ser Jokeren ut til å ha det bra. Litt rot på dekk, mest rester fra jobben med cockpitteltet. Og den ene blåsa fra Sigurd da. Hei Sigurd .. !

 

Dessuten er båsen for smal. Nesten ikke plass til fendere jo..

 

PS - til helga ( lørdag ) blir det jobbing ombord. Kaffe ??

 

Suzuki

He he

 

Da vet jo jeg hvor du har " bodd" i sommer også .    Før jeg solgte maxi 68n lå jeg på Kongen, og det gjorde jammen meg båten din også Suzuki.   - men så ble det Alo , og da ble plassen for trang og jeg måtte flytte til den andre siden av Frognerkilen. ( Men plassen på Kongen har jeg fortsatt noen år )  

 

- og jeg synes det er bedre å jobbe med båten på land ( iallefall når man skal bytte motor ), så nå ligger den i opplag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...