Jump to content

Suzuki´s Joker i dag....

Stein-Erik

Recommended Posts

hehe - der var`n !

Du vet forsåvidt heller ikke hvem jeg er. Samarbeidet dog med deg da vi la ut bobleanlegget. Dessuten ble vi bedt ombord til den Sun Fizz båten. Så vet du det.

Forøvrig ser Jokeren ut til å ha det bra. Litt rot på dekk, mest rester fra jobben med cockpitteltet. Og den ene blåsa fra Sigurd da. Hei Sigurd .. !

Dessuten er båsen for smal. Nesten ikke plass til fendere jo..

PS - til helga ( lørdag ) blir det jobbing ombord. Kaffe ??

Suzuki

No boat needed..

hehe - der var`n !

Du vet forsåvidt heller ikke hvem jeg er. Samarbeidet dog med deg da vi la ut bobleanlegget. Dessuten ble vi bedt ombord til den Sun Fizz båten. Så vet du det.

Forøvrig ser Jokeren ut til å ha det bra. Litt rot på dekk, mest rester fra jobben med cockpitteltet. Og den ene blåsa fra Sigurd da. Hei Sigurd .. !

Dessuten er båsen for smal. Nesten ikke plass til fendere jo..

PS - til helga ( lørdag ) blir det jobbing ombord. Kaffe ??

Suzuki

He he

Da vet jo jeg hvor du har " bodd" i sommer også .    Før jeg solgte maxi 68n lå jeg på Kongen, og det gjorde jammen meg båten din også Suzuki.   - men så ble det Alo , og da ble plassen for trang og jeg måtte flytte til den andre siden av Frognerkilen. ( Men plassen på Kongen har jeg fortsatt noen år )  

- og jeg synes det er bedre å jobbe med båten på land ( iallefall når man skal bytte motor ), så nå ligger den i opplag.

Jag bare lurer på den der hvite runde kulen som ligger på taket, vad er det ????  

Suzuki må jo følge med på baatplassen når han er ombord også. Offline-versjonen er ikke god nok for skikkelige båtfolk, det skjønner du vel.  :lol:

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...