Jump to content

Montere baupropell og kjøre kun med SB motor i P35


ray

Recommended Posts

Har fått problem med aksle og klemflens BB motor, på vår P35.

 

Vurderer å montere baupropell for å kunne bruke båten til deler kommer, lurer da på om noen har erfaring med å handtere en P35 med en motor og baupropell, trenger den vel kun under tillegging og under 5 knop.

 

Veldig nedtur å få båten opp på opplagshenger etter 4 uker i sjøen, og med levering av deler fra mellom ferien og frem til isen legger seg. Hvis noen kan levere klemflensen da.

 

Har vurdert å montere sleipner sin se60, vet den er i minste laget, men hadde i utgangspungtet ikke ment å montere baupropell i denne båten.

 

Noen som har noen utvendige bilder av plasseringen av tunnellen, jeg har sett på rem sine invendige bilder og det ser ut som endel jobb med å felle tunnellen inn i avstivere. Flotte bilder da rem.

 

Må også få berømme Svein på Aktivmarin Lillestrøm, ikke noe annet å si en kjempe service. Takk så langt Svein :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Da ser det ut til att det fikser seg med aksel og klemflens. Må også skifte cuttleslager, Noen som har skiftet det indre på Princess 35 før ??

 

Ved første øyekast ser det ut som om det skal trekkes ut og presse nytt inn igjen. Etter litt rengjøring kan det se ut som om det skal presses inn??

 

230520111014.jpg

 

 

Noen som vet??

 

Takknemlig for innspill!

Link to post
Share on other sites

Hei

 

jeg måtte skjære mitt på langs med bajonettsag, da løsnet det greit.

Det nye la jeg i fryseboksen et par timer og da kunne jeg trykke det lett på plass.

 

Ser at du har litt annet prinsipp enn de med utvendig stevnlager.

 

Mvh

Kenneth

Mvh

Kenneth

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...