cantina Startet 2.Juni.2011 Del på Facebook Startet 2.Juni.2011 Er det noen som vet forskjellen på volvos tamd 63p og 63 l, Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 2.Juni.2011 Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 P=370 hk L=318 hk ellers så godt som identiske. Siste generasjon av antakelig den beste motorserien VP har laget. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
cantina Svart 2.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2011 Ja det var så på, men motorene har samme boring og slaglengde så jeg lurte på om noen viste om det kun var forskjellig dieselpumpe dyser turbo eller lignende. Sitér dette innlegget Link to post
Jstava Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 Blåser liv i dette spm da jeg lurer på det samme. Eineste jeg har funnet ut er at 63Phar en "wastgate teknologi" som ikke 63L har uten at jeg heilt forstår hva de mener med det. Sitér dette innlegget Link to post
Sørine Svart 17.Mai.2021 Del på Facebook Svart 17.Mai.2021 Motorblokken, topstykker osv er som nævnt identiske. Forskellen er diesel pumpen og dyserne samt et højere ladetryk fra turboladeren der har en anderledes karakteristik og derfor wategate ventilen... hvis man har lyst og penge nok kan man bygge en l om til en p. Begge er fantastiske motorer der stort set ikke kan slides op. 😁 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.