Synnis Startet 3.Juni.2011 Del på Facebook Startet 3.Juni.2011 Hei folkens. Jeg har en Selva 100 HK 4-takter 2004 mod. Ligger knopmåleren i stammen på denne? Det er Yamaha sine digitale instrumenter, der knopmåleren ikke viser annet enn 0. Noen som har peiling? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 3.Juni.2011 Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 det er et bittelite hull i stammen ja. Og trykkslange fram til måleren dersom jeg ikke huske helt feil. Knopmåleren på min F115 har iallefall fungert knirkefritt, og det viser ofte innenfor 1 knop av gps'en Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Synnis Svart 3.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 Den er god. Får sjekke litt mer. Så etter det tidligere men kunne ikke finne det. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Det skal om ikke annet stikke opp en liten svart slangestubb opp av U/V-huset,i mange tilfeller er denne blendet på nye motorer. En annen ting er å åpne rørpakka der kablene går ut i fra motor å se om slangen ligger der,ev er blendet der. Er allt komplett,så er det kanskje groe eller irr i inntakshullet på U/V,dette må da stakes eller blåses rent. Kanskje du har elektronisk knop system,da sitter det en giver til venstre for oljefiltret som knopslangen går inn på,deretter går det en 4 polet kabel hvorav 2 av ledningene er til instrumentet. Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Synnis Svart 18.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2011 Beklager, jeg glemte å takke så masse for god hjelp. Alt fungerer 100% nå. Sitér dette innlegget Link to post
Captn60 Svart 7.Juli.2011 Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 Hei Synnis! Kva gjorde du med motoren? Har akkurat samme problem på min Yamaha 80Hk Sitér dette innlegget Link to post
Synnis Svart 30.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2012 Hei Synnis! Kva gjorde du med motoren? Har akkurat samme problem på min Yamaha 80Hk Hei Beklager veeeeldig sent svar... Men jeg pirket ut gammal morro fra hullet i stammen. Da funket alt igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.