Bitteliten Startet 3.Juni.2011 Del på Facebook Startet 3.Juni.2011 OBS OBS de røde, private merkene syd for Hærføl Marina er ute av posisjon. Hold langt mot øst i leden. Vi hadde ca 1/2 meter vann under propellene på tross av god avstand til merkene. Seilbåten bak oss gikk på. En god påminnelse for oss på at mange merker er flyttet av isen i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
jsw Svart 3.Juni.2011 Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 Takker!!! Der kjører jeg en del - greit å slippe å gå på JSW Sitér dette innlegget Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! (Pippi Langstrømpe) Link to post
Henry. Svart 3.Juni.2011 Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 OBS OBS de røde, private merkene syd for Hærføl Marina er ute av posisjon. Hold langt mot øst i leden. Vi hadde ca 1/2 meter vann under propellene på tross av god avstand til merkene. Seilbåten bak oss gikk på. En god påminnelse for oss på at mange merker er flyttet av isen i vinter. Nå ble jeg usikker. Trodde det var en grønn stake sør for marinaen og en rød jernstake nord for marinaen man skal navigere etter? Peiler man ut kursen etter disse skal det være problemfritt? Private merker? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 (redigert) Sør for marinaen er det en rød og en grønn offisiell stake. På vestsiden av leden er det en 1 meters tange som går langt ut i leden som er umerket. Her har det før vært en privat rød stake. Denne ligger nå for langt vest. Defor, hold øst i renna Redigert 3.Juni.2011 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 3.Juni.2011 Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 Takk for nyttig informasjon. Mulig dette kartet er for dårlig, men hvilken stake? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 3.Juni.2011 Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 Er det rett utenfor den stranda sør for marinaen du mener? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2011 (redigert) Ingen av de på kartet blissx. Det er en privat rød stake som er for langt inn. Redigert 3.Juni.2011 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.