Jump to content

Valg av Iphone/mp3 anlegg til båt?


DaniB

Recommended Posts

Nei, har ikke stereo ombord.

Kunne tenkt meg ett portabelt anlegg som jeg kan koble til sigarettenner uttaket for å gjøre det enklest mulig, samt at jeg kan ta det med på land visst jeg f.eks ankrer opp en plass o.l

 

Hadde ett før der iphonen sto på toppen av anlegget, men dette ble ganske fort ødelagt av bevegelsene som oppstår i en båt.

Link to post
Share on other sites

Harman kardon

 

Kan anbefales, bruker dette på flybrigden og på land, sinnsyk bra lyd. Bruker det på batteri og da varer det i en uke minst:-)

Kan helt sikkert kobles til sigarett tenner uttak med en omformer:-)

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

 

 

 

Link to post
Share on other sites

jepp, men ikke hele døgnet:-) De varer sinnsykt lenge visst du kjøper litt kvalitets batterier, eneste bakdelen er at ikke iphonen lader ved batteridrift, kun ved tilkoblet strømkabel....

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Da var den bestillt.

 

Skal tro om jeg kan bruke Denne for å koble den til 12v i båten?

 

Det tror jeg nok skal gå bra, ser den bruker 60W Link

 

Det fine med denne at den har RF fjernkontroll og ikke IR, slik at du kan styre den med kontrollen i alle retninger 20 meter i fra minst:-)

 

Du kommer til og bli "sjokkert" over hvor mye lyd denne gir, basstrykk så det holder, så er det jo en Harman Kardon da;-) review

Redigert av primusmotor (see edit history)

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...